وبینار تخصصی UNWTO با موضوع سنجش رضایت محلی ساکنان از گردشگری در دوران کرونا

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، سازمان جهانی گردشگری قصد دارد وبیناری با موضوع سنجش رضایت محلی ساکنان از گردشگری در دوران کرونا برگزار کند. رفاه جوامع میزبان هنگام سنجش تأثیر گردشگری در سطح مقصد بسیار مهم است. جوامع می توانند از طریق ایجاد مشاغل، افزایش فعالیت های اقتصادی و بهبود خدمات اجتماعی تاثیر مثبت و از طریق استرس یا آسیب به منابع محلی و ارزش های فرهنگی، تأثیر منفی از گردشگری داشته باشند. تغییر در سطح رضایت می تواند یک هشدار اولیه در مورد حوادث احتاقتصادی و وسیله ای برای کسب اطلاعات در مورد مسائل پیش رو ها به منظور پیشگیری از هر گونه صدمه و آسیبی به تعداد رود.

وبینار تخصصی UNWTO با موضوع سنجش رضایت محلی ساکنان از گردشگری در دوران کرونا

این وبینار در مورد تجربیات و آموزه های برخی اعضای شبکه بین المللی پایش گردشگری پایدار (INSTO) بحث خواهد کرد. مشاهدات این اعضا در مورد روش های تولید پرسشنامه، شیوه های نظرسنجی و مصاحبه و همچنین تأثیر بالقوه نتایج در بهبود گردشگری در مقصد، بینش هایی را در اختیار شرکت کنندگان خواهد گذاشت.

این وبینار به مدت 60 دقیقه، در تاریخ 25 می 2021، برابر با 4 خردادماه 1400، از ساعت 12 به وقت مادرید برگزار خواهد شد و ثبت نام از طریق این لینک برای اعضا و افراد وابسته INSTO، کشورهای عضو UNWTO اعضای وابسته میسر خواهد بود.

در این نشست، بعد از سخنرانی اولیه دیرک گلاسر، مدیر دپارتمان توسعه گردشگری پایدار در UNWTO، میشل وُلگر، استاد دانشگاه کورتین، درباره شرایط گردشگری در جنوب شرقی استرالیا می پردازد. سپس جیاوی جیانگ به ارائه توضیحاتی در مورد گردشگری پایدار در چین می پردازد و در انتها گابرین باسترا اولوریز، تاثیر گردشگری بر کسب وکارها در اسپانیا را بررسی می کند.

منبع: گردشبان

به "وبینار تخصصی UNWTO با موضوع سنجش رضایت محلی ساکنان از گردشگری در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار تخصصی UNWTO با موضوع سنجش رضایت محلی ساکنان از گردشگری در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید