بازی مهمی را از سپاهان بردیم، سه امتیاز امروز در جدول مهم بود

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: برد خیلی ارزشمندی بود و سه امتیاز این مسابقه برای ما در جدول و لیگ مهم است. بازی راحتی نبود اما با کوشش بچه ها برنده شدیم.

بازی مهمی را از سپاهان بردیم، سه امتیاز امروز در جدول مهم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: با کوشش بازیکنان و انرژی خوبی که از طرفداران گرفتیم سه امتیاز را در بازی سخت گرفتیم. آغاز بازی تحت تاثیر زمین ناهموار و فرصت تیمی سپاهان بود اما هرچه از زمان بازی گذشت فرایند کاری تیمی خیلی بهتری داشتیم.

وی درباره تاکتیک پرسپولیس در بازی امروز یادآور شد: همکاری های خوبی در زمین مسابقه داشتیم و توانستیم به گل برسیم. نیمه دوم هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند و تمرکز کافی داشتند. آنها از جان مایه گذاشتند.

گل محمدی تاکید نمود: سال جاری کار سختی نسبت به سال های قبل داریم.

وی درباره برگزاری بازی در اراک به عنوان زمین بی طرف توضیح داد: قبل از بازی هم گفتم دو تیم بازیکنان با کیفیتی دارند و موافق این تصمیم نبودم . بازی باید در چمن خوب برگزار می شد. نمی خواهم بی احترامی نسبت به این استادیوم داشته باشم اما برای انجام این بازی استادیوم مناسبی نبود. بازی در چنین زمینی بیشتر روی ضربات ایستگاهی نمایان می شد. به هر حال تصمیماتی گرفته می گردد که خیلی عجیب است و تن به ضررهایی می دهیم که چاره ای ندایم. ما بازی را بردیم اما این رای کمیته انضباطی برای فوتبال ما واقعا عجیب و غریب بود.

او در ادامه انتقاداتش از تصمیم کمیته انضباطی گفت: درست نیست وقتی دو تیم استادیومی خوب برای بازی دارند چنین کاری را انجام دهند. چنین آرایی به سود تیم های دیگر است. آنها از این رای سود می برند. باید در اعلام یک حکم منافع تمام باشگاه ها در نظر گرفته گردد.

گل محمدی درباره عملکرد کادر فنی سپاهان و بازی این تیم گفت: در حیطه وظایف من نیست راجع به تیم دیگری صحبت کنم. آنها تیم قابل احترامی به عنوان یک رقیب همیشگی برای ما هستند. هیجانات فوتبال است که گاهی اوقات اتفاقاتی می افتد ولی اینها هم طبیعت فوتبال است. من برای تک تک اعضای سپاهان و طرفدارانش احترام زیادی قائلم و در ادامه برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی مهمی را از سپاهان بردیم، سه امتیاز امروز در جدول مهم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مهمی را از سپاهان بردیم، سه امتیاز امروز در جدول مهم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید