شرح روابط عمومی پرسپولیس درباره قرارداد علیپور

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضبحاتی در مورد قرارداد علیپور و تفاوت آن با قرارداد بازیکنان استقلال ارائه داد.

شرح روابط عمومی پرسپولیس درباره قرارداد علیپور

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اعلیرضا اشرف در تبادل نظر با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهارداشت: با توجه به بندهای قرارداد و سوالی که از سازمان لیگ داشتیم. علی علیپور شامل شرایطی نمی شد که متهعد به همراهی پرسپولیس در این مقطع از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

وی ادامه داد: شرایط علیپور با بازیکنان استقلال که اعلام شد باید تیم خود را در دوحه همراهی نمایند، متفاوت است. در این ارتباط شخصا با آقای محمودزاده صحبت کردم. ایشان شرح داد در قرارداد بازیکنان استقلال بندی در ارتباط با ادامه همکاری بازیکن در صورت تغییر زمان برگزاری مسابقات وجود دارد. اتفاقا باشگاه پرسپولیس هم قبل از این ماجرا در جریان عقد قرارداد بازیکنان جدید، بندهایی در این ارتباط قرارداده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته این بند در قرداد برخی از بازیکنان پرسپولیس که قبل از این قرارداد بسته اند قرارداده شده است ولی فرمت قرار داد علیپور به حدود 4 سال قبل بر می شود و در این سال ها فقط به ان متمم اضافه شده که بیشتر مسایل اقتصادی را شامل می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرح روابط عمومی پرسپولیس درباره قرارداد علیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح روابط عمومی پرسپولیس درباره قرارداد علیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید