خبرنگاران دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، قزوین - خبرنگاران - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت:برای حفظ سلامت استفاده کنندگان از ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی، دریافت هرگونه خدمات از ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه منوط به اخذ استعلام سلامت از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

خبرنگاران دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، علیرضا معیری پور روز چهارشنبه با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجیه فعالان بخش حمل و نقل مسافربری عمومی و نظارت های سختگیرانه اعلام کرده ایم، افراد ناقل بیماری کرونا به هیچ عنوان اجازه بهره مندی از خدمات عمومی حمل و نقل مسافر را ندارند تا از شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهر گرفته شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اعمال محدودیت های تردد از اول آذرماه، گفت: در این ایام، سفرهای ضروری مردم با ناوگان حمل و نقل جاده ای امکان پذیر است.

معیری پور اضافه نمود: با توجه به ایجاد محدودیت های تردد برای ناوگان شخصی و در پاسخ به نیاز به وجود آمده به منظور جابه جایی مسافر، تمام ناوگان عمومی استان به حالت آماده باش 100 درصد درآمده است و سفرهای ضروری هموطنان در حال حاضر با این ناوگان انجام می شود.

وی با بیان اینکه هدف نهایی ایجاد محدودیت ها قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا است، اضافه نمود: امیدواریم با کنترل های بهداشتی اعمال شده و همکاری مردم در بهره گیری از ناوگان حمل و نقل عمومی و اجتناب از سفرهای غیرضروری به زودی شاهد قطع زنجیره بیماری کرونا در کشور باشیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دریافت خدمات از ناوگان عمومی قزوین منوط به اخذ استعلام سلامت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید