سقوط درختان شهراصفهان از پیامدهای خشکسالی است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: خشکسالی باعث ضعف عمومی درختان شده است و به همین جهت با حداقل وزش باد، دچار آسیب و شکستگی می شوند.

سقوط درختان شهراصفهان از پیامدهای خشکسالی است

مجید عرفان منش گفت: با توجه به پیش آگاهی اداره کل هواشناسی استان و مدیریت بحران اصفهان در خصوص طوفان و وزش شدید باد، تمام عوامل فضای سبز شهرداری اصفهان شامل باغبانان زحمتکش، مهندسان فضای سبز و شرکت های تخصصی نگهداری فضای سبز شهری ضمن آماده باش کامل نسبت به برطرف موارد خطرآفرین اقدام کردند و اقدامات به نحوی صورت گرفته است که خسارت وارد شده به فضای سبز به حداقل رسید.

با توجه به طوفان شدید روز گذشته پنجم فروردین 1401 و اقدامات به موقع تیم مدیریت بحران فضای سبز تعداد 39 اصله درخت و دستک سقوط نموده، به موقع جمع آوری و جهت های مسدود شده بازگشایی شد.

خشکسالی متعدد سال های اخیر خسارت شدیدی به فضای سبز به ویژه درختان و ضعف عمومی درختان شهر شده است که با حداقل وزش باد دچار آسیب و شکستگی می شوند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان می گویدطوفان روز های گذشته تلفات جانی و انسانی به همراه نداشت و صرفاً به چند دستگاه خودرو آسیب وارد شد.

عرفان منش گفت: از شهروندان و میهمانان نوروزی درخواست می کنیم در هنگام وزش باد از اطراق کردن در زیر درختان کهنسال خودداری نمایند و موارد شکستگی درختان را به وسیله تماس با سامانه 137 شهرداری اصفهان اطلاع دهند.

منبع:ایمنا

وبلاگ تورهای استانبول اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سقوط درختان شهراصفهان از پیامدهای خشکسالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط درختان شهراصفهان از پیامدهای خشکسالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید