فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر در شرایط قرمز کرونا ممنوع شد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، با اعمال محدودیت های تازه در راستای کنترل پیک پنجم کرونا، فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر که تا پیش از این در شرایط قرمز کرونا مجاز بود، تا سرانجام 30 مرداد 1400 ممنوع اعلام شد.

فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر در شرایط قرمز کرونا ممنوع شد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول ، در آستانه اعمال محدودیت های نو برای کنترل پیک پنجم کرونا، لیست مشاغل گروه یک به روزرسانی و هشت رشته از لیست قبلی حذف شد، بنابراین با توجه به اینکه پیش از این لیست، مشاغل گروه یک 29 رسته بود، هشت گروه شغلی که یک مورد آن شامل فعالیت تیم های ملی و لیگ های وابسته در رشته های ورزشی مختلف است، از لیست مشاغل گروه یک خارج شد.

طبق آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با شرایط و فرایند بیماری کووید19 در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

پیش از این و بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ایسنا، اعلام شده بود که مصوبه مربوط به مجاز بودن فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر در رشته های مختلف در تمامی شهرستان های کشور، کماکان به قوت خود باقی است که بر اساس مصوبه نو تا اطلاع ثانوی چنین امکانی طبق محدودیت های نو برای کنترل پیک پنجم کرونا فراهم نیست.

در پی نوترین مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر تعطیلی از دوشنبه تاریخ 25 مرداد 1400 تا خاتمه روز شنبه 30 مرداد 1400 طی اطلاعیه ای اعلام شد که تنها گروه شغلی یک در محدودیت نو امکان فعالیت دارند و فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

منبع: جام جم آنلاین

به "فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر در شرایط قرمز کرونا ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت تیم های ملی و لیگ های برتر در شرایط قرمز کرونا ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید