لیونل مسی مرد عنکبوتی شد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اینترمیامی صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگز کاپ به مصاف شارلوت رفت و پیروز شد با نتیجه 0-4 گل از سد این تیم عبور کند. مسی که از ابتدای پیوستن به این تیم پیروز شده در تمامی ملاقات ها گلزنی کند، دیشب هم سنت شکنی نکرد و توانست گل چهارم تیمش را در دقایق پایانی این بازی وارد دروازه حریف کند تا نشان دهد که عطش او برای گلزنی و پیروزی پایانی ندارد.

لیونل مسی مرد عنکبوتی شد

این ستاره آرژانتینی حالا به یکی از مهره های کلیدی تیمش تبدیل شده که نقش مهمی در صعود آن ها به مرحله نیمه نهایی لیگز کاپ داشته و اینترمیامی را در آستانه کسب جام قهرمانی قرار داده است. این بازیکن پیش از این در دو بازی که پیروز به گلزنی شده بود، شادی پس از گل خاصی را اجرا نموده بود که مربوط به ابر قهرمان های مجموعه مارول به نام ثور و پلنگ سیاه بود و شب گذشته این روند را هم حفظ کند.

مسی پس از گلزنی برابر شارلوت با حرکتی که متعلق به یکی از انتقام جویان حاضر در این مجموعه سینمایی است شادی خودش را ابراز کرد و این بار تبدیل به مرد عنکبوتی شد تا نشان دهد که خوشحالی پس از گل های قبلی او هم دقیقا با الهام از شخصیت های همین مجموعه بوده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "لیونل مسی مرد عنکبوتی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی مرد عنکبوتی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید