چرا محصولات چاپی تبلیغاتی جزء محصولات موثر در برندینگ هستند؟

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، در حالی که ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم، سررسید چاپی هنوز بخش فوق العاده مهمی از آمیخته بازاریابی هستند. سرمایه گذاری در سالنامه های چاپی می تواند به کسب وکارها یاری کند تا دسترسی خود را به مشتریان بالقوه توسعه دهند، در معرض دید قرار بگیرند و مخاطبان هدف خود را با کمپین ها درگیر نمایند. آن ها زمانی که احتیاج به هدایای تبلیغاتی ارزشمند دارید، بی شک آن ها یک انتخاب ایده آل هستند که تقریبا با هر بودجه ای می توان آن ها را تهیه کرد.

چرا محصولات چاپی تبلیغاتی جزء محصولات موثر در برندینگ هستند؟

چرا سالنامه ها جزء محصولات چاپی تبلیغاتی موثر در برندینگ هستند؟

می توان آن ها را هدف قرار داد

محصولات چاپی تبلیغاتی مانند سالنامه هم از نظر سبک طراحی و هم از نظر نحوه توزیع مطالب می توانند متناسب با بازار هدف شما باشند. این بدان معناست که می توانید بودجه بازاریابی خود را بر روی دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود متمرکز کنید و هدایا را برای آن ها مرتبط و مجذوب نماینده کنید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها می توانند اعتبار ایجاد نمایند

علت دیگر اهمیت محصولات چاپی تبلیغاتی این است که باعث اعتبار می گردد. سرمایه گذاری در سالنامه به مشتریان نشان می دهد که شما در خصوص کسب و کار خود جدی هستید و محصول یا خدمات ارزشمندی را ارائه می دهید.

آن ها می توانند تعامل ایجاد نمایند

محصولات چاپی تبلیغاتی بعلاوه می تواند تعامل بین مشتری و برند ایجاد کند. با ارائه مدل های جالب و اختصاصی برای خواندن، پیشنهادات ویژه یا کپی سرگرم نماینده، این فرصت برای ایجاد ارتباط بین خواننده و محصول وجود دارد که می تواند منجر به آگاهی از برند و فروش گردد.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

می توان آن ها را نگه داشت

برخلاف صفحات وب، محصولات چاپی تبلیغاتی طول عمر بیشتری دارند. به جای صرف چند ثانیه در یک سایت و سپس حرکت، می توان سالنامه ها را برداشت و گذاشت و دوباره به آن ها ارجاع داد. آن ها بعلاوه می توانند به دوستان یا همکاران منتقل شوند و دامنه کمپین شما را به حداکثر برسانند.

می توانند به کمپین های دیجیتال لینک دهند

در نهایت، سالنامه ها این فرصت را فراهم می نمایند که کاغذ را با محتوای آنلاین پیوند دهند. مثال هایی در اینجا شامل استفاده از کد QR یا ارجاع به یک وب سایت برای اطلاعات بیشتر یا سفارش آنلاین است.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت تقویم رومیزی

محبوبیت بالای محصولات چاپی تبلیغاتی باعث موفقیت آن ها در برندینگ می گردد

سالنامه ها یک هدیه محبوب می باشند. مردم در هر سنی و هر موقعیت شغلی به آن ها احتیاج داشته و استفاده از آن ها را دوست دارند. مشتریان شما همواره از دریافت یک سالنامه استقبال می نمایند. آن ها بسییار کاربردی و مفید می باشند. از آنجایی که در طول یک سال و گاهی بیشتر استفاده شده و در دسترس مخاطبان هستند، برند شما به طور مدارم برای آن ها تکرار شده و تاثیر لازم را خواهد گذاشت.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا محصولات چاپی تبلیغاتی جزء محصولات موثر در برندینگ هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا محصولات چاپی تبلیغاتی جزء محصولات موثر در برندینگ هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید