کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، آنالیز دیدارهای گذشته تیم های ملی فوتسال ایران و آرژانتین نشان می دهد آلبی سلسته پیروزی های بیشتری به دست آورده است.

کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، لئاندرو کوسولینو درباره همگروهی تیم ملی فوتسال آرژانتین با ایران، صربستان و آمریکا در گروه F جام جهانی لیتوانی گفت: گروه بسیار پیچیده ای داریم و در این باره با بازیکنان تیم صحبت کردیم. ایران و صربستان را می شناسیم و می دانیم می توانند ما را بیشتر به دشواری بیندازند. این جام جهانی است و برای قهرمانی در آن، هیچ گروه سخت یا آسانی در کار نیست. شما باید بازی به بازی پیش بروید و ببینید چه نتیجه ای رقم می خورد.

وی در خصوص ملاقات نخست آلبی سلسته در این جام مقابل آمریکا بیان نمود: پیروزی در ملاقات مقابل آمریکا می تواند جرقه ای از اعتمادبه نفس را در تیم ما برای ادامه کار زنده کند، اما می دانیم که اولین مسابقه دشوارترین بازی است و شما باید آرامش داشته باشید. بارها مقابل آمریکا به میدان رفتیم و این تیم از لحاظ فیزیکی تیمی بسیار قدرتمند است. باید هر کاری کنیم تا نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

کاپیتان آرژانتین که به همراه این تیم پیروز شد جام قهرمانی مسابقات را در سال 2016 بالای سر ببرد، درباره دو رقیب اصلی آرژانتین در گروه F گفت: با صربستان در جام جهانی تایلند بازی کردیم. این تیم جنگنده است و تا آخرین توپ و آخرین لحظه می جنگد. من تا به امروز مقابل ایران بازی نکرده ام، اما نتایج ما مقابل این تیم به نفع مان بوده است. البته ایران یکی از مدعیان و بخت های اصلی حضور در مراحل پایانی رقابت هاست.

بعلاوه سایت فدراسیون فوتبال آرژانتین در خصوص شرایط تیم ملی ایران نوشت: ایران پیروز ترین تیم آسیایی جام جهانی است و در هفت دوره گذشته جام جهانی به میدان رفته است. این تیم در سال 1992 به مقام چهارم دست یافت و در سال 2012 به مراحل پایانی رسید. ایران در سال 2016 در کلمبیا به رهبری مهدی جاوید در جام جهانی حاضر شد و احساسات را برانگیخت.

این تیم با حذف تیم قدرتمند برزیل در ضربات پنالتی درخشید و با فزونی مقابل پاراگوئه راهی نیمه نهایی شد. ایران سپس با اختلاف کمی مقابل روسیه باخت، اما در بازی رده بندی بر پرتغال غلبه کرد تا گام بزرگی به سمت جلو بردارد. ایران برای اولین بار بدون حضور در مرحله مقدماتی به جام جهانی رسید. جام ملت های آسیا که دور انتخابی جام جهانی لیتوانی به تعداد می رفت، به علت شیوع کرونا منتفی شد.

آرژانتین و ایران تا به امروز 9 بار با هم روبه رو شدند که آلبی سلسته در پنج مسابقه به پیروزی دست یافت. دو ملاقات به تساوی انجامید و ایران هم دو بار پیروز شد. تنها تقابل دو تیم در جام جهانی، به مسابقات سال 2000 گواتمالا برمی شود که آرژانتین با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان آرژانتین: ایران یکی از مدعیان صعود به مراحل نهایی جام جهانی فوتسال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید