کیا موتورز از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، شرکت خودروسازی کیا از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی با سیستم صوتی قدرتمند جی بی ال (Kia Sportage JBL Black Edition) رونمایی کرد.

کیا موتورز از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی رونمایی کرد

نام این نسخه بلک که اکنون با قیمت 38,589 دلار به صورت محدود در دسترس است از سیستم صوتی پریمیوم JBL گرفته شده است که اسپورتیج را با هشت بلندگو همراه با ساب ووفر، تقویت نماینده خارجی و بلندگوی مرکزی جلو همراهی می نماید. از دیگر چیزهای برجسته این مدل می توان به سبک طراحی بیرونی مشکی براق اشاره نمود که به صورت فراگیر شامل جلوپنجره مشبک، صفحات کشویی، چراغ های جلو، مه شکن و نوارهای روی سقف می گردد.

در همین حال، چراغ های راهنمای جلو و پایین آستانه های جانبی هم با رنگ مشکی براق پرداخت شده اند تا با طراحی تیره کیا در جلو و عقب، آلیاژهای سیاه 17 اینچی رینگ چرخ ها، دستگیره های در و حروف مشکی براق SPORTAGE در بالای پلاک هماهنگی داشته باشد.

این کراس اوور کره ای به طور انحصاری با نمای بیرونی فانتوم بلک (Phantom Black) به فروش می رسد، در حالی که فضای داخلی آن دارای روکش چرمی مشکی به همراه فرمان، دسته دنده و دستگیره های در با پرداخت چرم است.

هنگام صحبت از فضای داخلی باید اشاره نمود که تجهیزات استاندارد این خودرو شامل یک نمایشگر با دید 360 درجه پیرامونی، حسگرهای هشدار فاصله پارک جلو و عقب، سانروف پانوراما، چراغ های جلوی دوگانه LED و چراغ های عقب LED است. همچنین یک سامانه ورود هوشمند (Smart Entry System) با دکمه روشن/خاموش کردن موتور، گرمایش جایگاه های جلو و عقب و فرمان هم در آن قرار گرفته است.

علاوه بر سیستم صوتی قدرتمند JBL، سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی این نسخه اسپورتیج هم با جدیدترین نمایشگر لمسی 8.0 اینچی لمسی کیا که از خدمات ارتباطی UVO Connect Phase II بهره می برد، قابلیت هماهنگی با هر دو سیستم اندروید اتو (Android Auto) و کارپلی اپل (Apple CarPlay) را دارد.

همچنین سیستم های دستیار راننده شامل دستیار حرکت بین خطوط، دستیار سوبالا برای رانندگی شبانه، عملکرد اطلاعات محدودیت سرعت، هشدار توجه رانندگی، دستیار پایداری رانندگی، دستیار کنترل شروع تپه دستیار پیشگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده در اسپورتیج نسخه JBL Black وجود دارد.

خریداران اسپورتیج JBL Black Edition می توانند بین یک موتور بنزینی 1.6 لیتری T-GDi با 174 اسب بخار که با جعبه دنده دستی 6 سرعته (38,872 دلار) یا جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته (40,433) ارائه می گردد و یک موتور 1.6 لیتری نیمه هیبرید با 134 اسب بخار (39,603 دلار با جعبه دنده دستی و 41,250 دلار با جعبه دنده اتوماتیک) گزینه دلخواه را انتخاب نمایند. این خودرو هم اکنون برای بازار انگلستان عرضه شده و کیا توضیحی درباره عرضه آن در کشورهای دیگر نداده است.

  • کیا اسپورتیج 2022 طرحی کاملا متفاوت با نسل قبلی را به نمایش می گذارد

عکس ها: کیا اسپورتیج JBL Black Edition

Credit: Kia Motors

منبع: Carscoops

منبع: دیجیکالا مگ

به "کیا موتورز از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا موتورز از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید