تئاتر

از مدیر اقامتگاه بومگردی بن میمند به عنوان مدیر برتر کشور تجلیل شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، از مدیر اقامتگاه بومگردی بن میمند به عنوان مدیر برتر کشور تجلیل شده است.

18 شهریور 1402

شروع برنامه سال نو با قصه های نو

به گزارشخبرنگاران (ایبنا)، سال نو، قصه نو کاروان شادی آفرینی است که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی اداره کل آموزش های شهروندی و با مشارکت حوزه هنری کودک و نوجوان ذیل مجموعه برنامه های بهار در بهار کار خود را در تهران شروع کرد.

29 اسفند 1401

برگزاری جشنواره های غذاهای سنتی و تئاتر کوتاه ارسباران در اهر

خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از برگزاری جشنواره غذاهای سنتی همزمان با پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان خبر داد.

12 آذر 1400

فردوس کاویانی: نقش های منفی را دوست ندارم

تهران (پانا) - فردوس کاویانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران می گوید، در عرصه بازیگری بیشتر در پی بازی در نقش های مکمل بوده است تا نقش های اصلی ، وی بعلاوه از این موضوع که هیچ گاه نقش های منفی را دوست نداشته است پرده برمی دارد.

13 مهر 1400

کولوسئوم؛ تماشاخانه خونین رومی ها

کولوسئوم، یک تماشاخانه بیضی وار در مرکز رم در ایتالیا است. این آمفی تئاتر عظیم ترین از نوع خود در امپراتوری روم باستان بوده است. تعداد ردیف های جایگاه آن به تعداد پنجاه هزار می رسد و دارای 80 در ورودی است.

18 مرداد 1400

(تصاویر) بدرقه افشین سلیمان پور بازیگر تئاتر به خانه ابدی

افشین سلیمان پور، همسر نوشین تبریزی، نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر صبح 29 فروردین ماه بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت و پیکر او ساعتی قبل، سه شنبه 31 فروردین در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

29 اردیبهشت 1400

قاصدان بهار کجایید؟

هوا سرد است و بگرفته صدایم / که چند تا تخم مرغ باشد دوایم/ آهای همشیره فرخ لقایم / بکش زحمت بیار عیدی برایم / جوانت خیر ببینه از دعایم. قرار بود چنین باشد، یعنی با همین اشعار و موسیقی اصیل آغاز شد از سال های خیلی قبل. زمانی که به آن ایران باستان می گویند.

24 فروردین 1400

سیری در میان جاذبه های الجم در کشور تونس، عکس

عظیم ترین جاذبه گردشگری و تاریخی کشور تونس ، آمفی تئاتر الجم با سنگ های طلایی رنگ است که زمانی صحنه نبردهای خونین گلادیاتورها در دوران روم باستان بود. حتی مسافرانی که عمدتاً برای یک تعطیلات آرامش بخش راهی تونس می شوند، نباید فرصت ملاقات از این محوطه...

19 آذر 1399