آپشن نو صنعت هوانوردی ، هواپیمای برقی سوار شوید

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، تکنولوژی و توسعه استفاده از انرژی پاک توانست وارد صنعت هوانوردی و گردشگری گردد و اولین پرواز هواپیمای تجاری برقی در دنیا با موفقیت انجام شد. شاید کمتر کسی فکر کند تا چند وقت دیگر با استفاده از همین تکنولوژی و دستاورد میتوان در هنگام خرید بلیط هواپیما آپشنی را مشاهده کرد به نام پرواز با هواپیمای برقی، که در مسافت های کوتاه میتوان از آن استفاده کرد. نمونه اولیه این پرواز تجاری در ونکوور کانادا با موفقیت انجام شد و گفتنی است که این پرواز هوایی-دریایی بوده است و در سایز کوچک انجام شد. البته پس از انجام موفقیت آمیز آن، میتوان تا چند وقت دیگر در اشل بزرگتر این طرح را اجرا کرد. در ادامه درباره این پرواز نکاتی را خدمت شما همراهان خبرنگاران ارائه میکنیم.

آپشن نو صنعت هوانوردی ، هواپیمای برقی سوار شوید

- ظرفیت اولین پرواز با انرژی برقی که در ونکوور کانادا با موفقیت انجام شد 6 مسافر بود.

- با توسعه و حمایت اقتصادی از این طرح در چند دهه آینده خواهیم دید که آپشن جدیدی در هنگام رزرو بلیط هواپیما خواهید داشت.

- از این دوره با عنوان شروع سومین دوره هوانوردی که در آن از انرژی برقی به جای انرژی فسیلی استفاده میشود یاد میشود.

- نام شرکت کانادایی که این طرح را برنامه ریزی نموده است، هاربور ایر میباشد.

- با فراوری موتور برقی هواپیما میتوانیم تا سال 2022 شاهد پروازهای بیشتر شرکت هاربور ایر با هواپیمای برقی باشیم.

- به دلیل مضرات بسیار زیاد گازهای گلخانه ای و استفاده از انرژی فسیلی تاکید بر استفاده از انرژی پاک در صنعت هوانوردی تاکید شده است.

- استفاده از برق به جای سوخت در کاهش نرخ پروازها موثر است و به همین دلیل میتوان بلیط هواپیما مقرون به صرفه را برای چند دهه آینده متصور شد.

- پروازهای شرکت Harbour Air معمولاً از ونکوور کانادا به پیست های اسکی نزدیک و جزایر اطراف است و مدل ترکیبی دریایی هوایی بسیار برای مسافران مجذوب کننده است.

- گفتنی است اولین پرواز که با موفقیت انجام شد 15 دقیقه به طول انجامید و برای مدت زمان بیشتر برنامه ریزی دقیقتری باید صورت بگیرد.

ما هم در شرکت وبلاگ تورهای استانبول به عنوان شرکت OTA که خدمات آنلاین پرواز و هتل را در سراسر دنیا ارائه میکنیم برای این اتفاق مهم و تاثیر گذار ارزش زیادی قائل هستیم و امیدواریم که در شاهد توسعه این نوع پروازها در سراسر دنیا در آینده ای نزدیک باشیم.

بلیط هواپیما ونکوور

منبع: تریپ

به "آپشن نو صنعت هوانوردی ، هواپیمای برقی سوار شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپشن نو صنعت هوانوردی ، هواپیمای برقی سوار شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید