جزیره یاس ابوظبی ، مقصدی برای تفریح و تفریح

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، جزیره یاس ابوظبی، به عنوان قلب تپنده این شهر و یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته می گردد. در این جزیره مصنوعی که در 30 کیلومتری مرکز امارات متحده عربی (شهر ابوظبی) قرار گرفته است، جاذبه هایی مثل کلوب های ساحلی، پارک های موضوعی هیجان انگیز، رستوران هایی با کلاس دنیای، هتل های مجلل و مراکز خرید بزرگ دارد. جزیره یاس، یک بهشت تفریحی و تفریح است که انتظارات همه سلیقه ها و سنین را برآورده می نماید. در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، قرار است جزیره مصنوعی یاس ابوظبی را معرفی کنیم و به شما بگوییم که چه تفریحات و جاذبه هایی در این جزیره منتظر شما هستند.

جزیره یاس ابوظبی ، مقصدی برای تفریح و تفریح

معرفی جزیره یاس ابوظبی

جزیره یاس ابوظبی، یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین مراکز تفریحی این شهر و کشور امارات به شمار میرود. پروژه احداث این جزیره مصنوعی، در زمینی با مساحت 25 کیلومتر و در سال 2006 شروع شد. هدف از ساخت آن، ایجاد مقصدی چندمنظوره برای تفریح و تفریح بود. فاز اول این پروژه در سال 2009 به بهره برداری رسید و در همان سال، در مراسم جوایز جهانی سفر، پیروز شد عنوان پروژه گردشگری پیشرو در جهان را کسب کند.

پس از آن، زیرساخت های جزیره با سرعتی باورنکردنی رشد پیدا کردند و طولی نکشید که جزیره یاس به یک مرکز تفریح با کلاس جهانی و به صورتی که امروز مشاهده می کنید، تبدیل شد. جزیره یاس با برخورداری از یک پارک آبی هیجان انگیز و بزرگ، چند پارک مصنوعی، رستوران، هتل و… یک مرکز تفریحی تمام عیار برای خانواده ها و حتی سفرهای محبت آمیز محسوب می گردد. در ادامه مطلب، بخش های مختلف این جزیره و تفریحات آن با جزئیات بیشتری معرفی شده اند.

دسترسی به جزیره مصنوعی یاس | چطور به جزیره یاس برویم؟

جزیره یاس ابوظبی کجاست؟ همانطور که گفته شد، جزیره یاس به میزان 30 کیلومتر تا شهر ابوظبی فاصله دارد. بعلاوه، تنها با 10 دقیقه رانندگی از فرودگاه این شهر نیز می توانید خودتان را به جزیره یاس برسانید. اگر قرار است از شهر دبی به این مرکز تفریحی بروید، با ماشین از فرودگاه بین المللی دبی تا جزیره یاس 75 دقیقه فاصله خواهید شد.

با توجه به اینکه جزیره یاس در ابوظبی یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر به شمار میرود، روش های مختلفی اعم از ماشین شخصی، تاکسی، اتوبوس و قایق برای دسترسی به آن در نظر گرفته شده است. به لطف اتوبوس های رایگان یاس اکسپرس نیز، دسترسی به نقاط مهم و جاذبه های این مرکز تفریحی به راحتی امکان پذیر است. توجه داشته باشید که اگر قرار است با اتوبوس به جزیره یاس بروید، باید اتوبوس های شماره 190 را (از مبدا دبی یا ابوظبی) سوار شوید.

آب و هوا و برترین زمان بازدید از جزیره یاس در ابوظبی

از آنجایی که شهر ابوظبی آب وهوایی گرم و بیابانی دارد، تابستان های آن بسیار گرم و خشک هستند و ممکن است زمان مناسبی برای بازدید از جزیره یاس نباشد. با این حال، خلوتی و کاهش قیمت ها دلایل بسیر قانع کننده ای هستند که بسیاری از مسافران را در فصل تابستان به جزیره یاس می کشاند. در صورتی که دوست دارید هوا کمی خنک تر باشد و در عین حال بتوانید از تفریحات ساحلی و پارک آبی جزیره حسابی لذت ببرید، آوریل تا می (فروردین تا خرداد) و سپتامبر تا اکتبر (شهریور تا آبان) برترین زمان برای سفر به ابوظبی و بازدید از جزیره یاس هستند. توجه داشته باشید که خود جزیره به صورت شبانه روزی باز است، اما ممکن است ساعت کاری جاذبه های مختلف آن با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

جاذبه های جزیره یاس

هر آنچه که برای یک تعطیلات خاطره انگیز و سرشار از هیجان احتیاج دارید، در این جزیره ابوظبی برای شما مهیا است. آنچه در ادامه معرفی خواهد شد، تنها بخشی از تماشای ها و جاذبه های جزیره یاس هستند:

پارک موضوعی جهانی برادران وانر | تفریح در جهانی ابرقهرمانان

اگر طرف دارن کارتون های جهانی دی سی مانند بتمن، سوپرمن و… هستید، به هیچ عنوان نباید بازدید از پارک موضوعی برادران وارنر را از دست بدهید. این پارک موضوعی، مکانی ایده آل برای یک گردش خانوادگی بی نقص است؛ چون در آن هم برای بزرگسالان و هم بچه ها، امکانات بسیار مناسبی در نظر گرفته شده است. با بازدید از پارک موضوعی برادران وارنر، خودتان را در جهانی فانتزی ابرقهرمان های دی سی غرق می کنید و می توانید از بازی هایی مثل پنیر سوئیسی تام و جری، بتمن (پرواز شوالیه) و… لذت ببرید.

  • ساعت بازدید: 11 صبح تا 6 شب
  • هزینه بازدید: بزرگسالان 310 درهم و بچه ها 280 درهم

آدرس پارک موضوعی جهانی برادران وارنر روی نقشه گوگل

شهربازی جهانی فراری | تجربه سرعت و هیجان

در میان جاذبه های متعدد جزیره یاس ابوظبی، بدون شک شهربازی فراری یکی از منحصربه فردترین و برترین آن ها است. این پارک موضوعی سرپوشیده، در نوع خود اولین پارک موضوعی جهان به شمار میرود و گفته می گردد که با الهام از جهانی پرشور و هیجان انگیز فراری ساخته شده است. اگر عاشق رانندگی و ماشین هستید، قطعا بازدید از این پارک موضوعی تجربه ای تکرارنشدنی را برای شما خلق خواهد نمود. بعلاوه، اگر به بالابردن آدرنالین احتیاج دارید، می توانید به ترن هوایی آن که عنوان سریع ترین ترن هوایی جهان را دارد، مراجعه کنید.

  • ساعت بازدید: 12 ظهر تا 7 شب

آدرس شهربازی جهانی فراری روی نقشه گوگل

پارک آبی یاس ابوظبی | دومین پارک آبی برتر در جهان

در میان انبوه جاذبه های جزیره یاس ابوظبی، پارک آبی یاس یکی از هیجان انگیزترین مکان ها محسوب می گردد و با آغوش باز، پذیرای مشتاقان تفریح و تفریح از سراسر جهان است. این پارک آبی که به عنوان دومین پارک آبی برتر جهان شناخته می گردد، با ارائه مجموعه بی نظیری از سرسره های آبی هیجان انگیز، رودخانه های خروشان، استخرهای آرام و تفریحات متنوع برای گروه های سنی و سلیقه های مختلف، تجربه ای منحصربه فرد را برای بازدیدکنندگان خود رقم می زند.

پارک آبی یاس ابوظبی، 7 بخش مختلف دارد. هریک از این بخش ها، امکانات و جاذبه های خاص خود را دارند که در ادامه به تفصیل معرفی خواهند شد:

  • بخش شاهین: بدون شک، برترین و هیجان انگیزترین بخش پارک آبی یاس، بخش شاهین است. با مراجعه به این بخش، می توانید سوار سرسره های گردبادی شوید و سپس، سراغ سرسره های رعشه بروید تا هیجان و لذت شما از تفریح در این پارک آبی به اوج خود برسد.
  • بخش جبل: این بخش، 13 بخش تفریحی مختلف و سرسره دارد که سرسره های ماری هیجان انگیز، بخشی از آن ها هستند. این سرسره ها 6 بخش مختلف دارند و با امتحان آن ها، یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین لحظات عمرتان را تجربه خواهید کرد.
  • بخش دلفین: دلفین، سومین بخش از پارک آبی یاس است و علاوه بر سه بازی مفرح، یک رستوران و کافه هم دارد. در بخش اول، می توانید موج سواری و بادی بوردینگ را تجربه کنید و اگر در شنا و ورزش های آبی حرفه ای هستید، می توانید به بخش حباب بروید و موج سواری در ارتفاع سه متری را تجربه کنید.
  • بخش بندیت: چهارمین بخش از پارک آبی یاس، بندیت نام دارد که دارای 4 بازی، یک فروشگاه و رستوران است. یکی از متفاوت ترین و هیجان انگیزترین بازی های این بخش، ترکیبی است از ترن هوایی و آبی. این ترن، طولانی ترین ترن هوایی معلق خاورمیانه نام دارد و یکی از منحصربه فردترین تفریحاتی است که حین بازدید از جزیره یاس ابوظبی می توانید آن را تجربه کنید.
  • بخش مرح: پنجمین بخش از پارک آبی یاس، به بچه ها اختصاص پیدا نموده است. در این بخش، تفریحات مهیجی برای بچه ها در نظر گرفته شده که می توانند لحظات بسیار هیجان انگیز و لذت بخشی را برای آن ها رقم بزند.
  • بخش ظبی: اگر دنبال تفریحات آبی هستید که آدرنالین و هیجان شما را به اوج خود برساند، حتما از بخش ظبی پارک آبی یاس تماشا کنید. این بخش، یک رودخانه خروشان دارد که در طول پیمودن آن، تنها کاری که باید انجام دهید آن است که محکم تیوب خود را بچسبید و از بالارفتن آدرنالین خونتان لذت ببرید.
  • بخش واحه: اگر از هیجان خسته شده اید و دنبال آرامش و استراحت هستید، آخرین بخش از پارک آبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. با مراجعه به این بخش، می توانید روی امواج آرام استخر شنا کنید و حین استراحت، برترین غذاها و نوشیدنی ها را میل کنید.

در این مرکز تفریحی و تفریح، امکانات بسیار کامل و مناسبی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. به منظور امنیت بیشتر بازدیدکنندگان، هنگام ورود کیف های تمامی بازدیدکنندگان چک شده و در صورتی که غذا و نوشیدنی همراه خود داشته باشند، از ورود آن ها جلوگیری می گردد. این پارک آبی 2500 کمد دارد که می توانید از آن ها برای نگهداری اشیای مورد نظر خود بهره ببرید.

  • ساعت بازدید: 10صبح تا 7 شب
  • هزینه ورودی: 60 درهم در روزهای میانی هفته و 120 درهم برای تعطیلات رسمی و آخر هفته. اقامت کنندگان برخی از هتل ها، به صورت رایگان می توانند به این ساحل دسترسی داشته باشند.

آدرس پارک آبی یاس ابوظبی روی نقشه گوگل

پیست یاس مارینا | با تفریحات زمینی و دریایی

یاس مارینا که یک پیست جایزه بزرگ است، در سال 2009 و با هدف میزبانی از مسابقه های گرند پرایز فرمول یک اتحاد ایرویز ابوظبی افتتاح شد. این پیست، نه تنها یکی از برترین جاذبه های تفریحی جزیره یاس است، بلکه یکی از معروف ترین مکان های ورزشی و تجاری در امارات نیز محسوب می گردد و طیف وسیعی از فعالیت های تفریحی و سرگرم کننده را به شما عرضه می نماید. با سرزدن به یاس مارینا، می توانید از تفریح با بزرگ ترین قایق های تفریحی جهان در برترین اسکله امارات لذت ببرید، از جنگل های حرا تماشا کنید، کارتینگ بروید و با سرعتی بیش از 200 کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید!

  • ساعت بازدید: 24 ساعته شبانه روز

آدرس پیست یاس مارینا روی نقشه گوگل

زمین گلف یاس لینکس | از برترین تفریحات جزیره یاس

اگر دوست دارید در یکی از برترین زمین های گلف جهان بازی کنید، زمین گلف یاس لینکس از جمله مکان هایی است که در زمان بازدید از جزیره یاس، حتما باید به آن سر بزنید. این زمین، باکیفیت ترین چمن را از نظر استانداردهای بین المللی گلف دارد و برخورداری از یک خط ساحلی 3 کیلومتری نیز جذابیت آن را برای گردشگران دوچندان نموده است. یاس لینکس رستوران هم دارد تا همه چیز در آن برای یک تفریح بی نقص و لذت بخش مهیا باشد.

آدرس زمین گلف یاس لینکس روی نقشه گوگل

مرکز ماجراجویی کلایم ابوظبی | تفریح در ارتفاعات

کلایم، یک مرکز ماجراجویی با کلاس جهانی است و با مراجعه به آن می توانید فعالیت هایی مثل کوهنوردی و چتربازی را تجربه کنید. اگر در تفریحات این چنینی حرفه ای نیستید، نگران نباشید! فعالیت های مرکز کلایم به گونه ای طراحی شده اند که علاقه مندان در هر گروه سنی و با هر سطح تجربه ای، بتوانند از انجام آن ها لذت ببرند. بنابراین، چه حرفه ای باشید و چه تازه کار، می توانید از انجام فعالیت هایی مثل اسکای دایوینگ و… لذت ببرید.

آدرس مرکز ماجراجویی کلایم ابوظبی روی نقشه گوگل

ساحل یاس | استراحت در سواحل شنی

اگر از عاشقان تفریحات آبی هستید و از استراحت در سواحلی با شن های سفید و آب های شفاف لذت می برید، ساحل یاس از جمله مکان هایی است که حین بازدید از جزیره یاس ابوظبی، باید به آن سر بزنید. علاوه بر ورزش های هیجان انگیزی مثل کایاک سواری، غواصی و قایق رانی، می توانید از جنگل های حرا بازدید کنید و از ورزش کردن در سالن بدنسازی در فضای باز و انجام ورزشی والیبال لذت ببرید. بعلاوه، می توانید روی صندلی آفتاب گیر دراز بکشید و حین لذت بردن از نوشیدنی استوایی خود، به تماشای ساحل زیبای یاس بنشینید. این منطقه دارای چند رستوران و کافی شاپ است که در صورت تمایل، می توانید در آن ها غذاهای مورد نظرتان را میل کنید.

  • ساعت بازدید: 10 صبح تا 6 عصر
  • قیمت بلیط پارک آبی یاس ابوظبی: 270 درهم برای بزرگسالان و 220 درهم برای بچه ها

آدرس ساحل یاس روی نقشه گوگل

پارک یاس گیت وی | مجموعه ای از شهربازی و پارک

اگر دنبال مکانی ایده آل برای تفریح خانوادگی می گشت، قطعا پارک یاس گیت وی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این پارک دارای دو بخش شمالی و جنوبی است؛ بخش شمالی آن دو شهربازی و یک بخش تفریحی برای پیک نیک دارد و در قسمت جنوبی آن، امکاناتی مانند مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری، زمین تنیس و… قرار داده شده است.

آدرس پارک یاس گیت وی روی نقشه گوگل

معرفی هتل های جزیره یاس

با توجه به اینکه جزیره یاس یک مرکز تفریحی تمام عیار است، همه جور امکاناتی برای رضایت بازدیدکنندگان فراهم شده است. از این رو، اگر قصد داشته باشید در این محل اقامت کنید و با خیال راحت، به همه جاذبه های آن سر بزنید، هتل های بسیار متنوعی از 3 ستاره و مالی تا 5 ستاره و لوکس را در این جزیره پیدا خواهید کرد.

توجه داشته باشید که در بازه زمانی برگزاری مسابقات فرمول یک ظرفیت هتل ها به سرعت پر می گردد. به همین علت، بهتر است رزرو هتل را به لحظات آخر موکول نکنید یا سایر هتل های ابوظبی را که در نزدیکی جزیره قرار دارند، برای اقامت انتخاب کنید. در ادامه، برترین هتل هایی که برای اقامت در جزیره یاس می توانید رزرو کنید، معرفی شده اند:

هتل WB ابوظبی | The WB Abu Dhabi

هتل WB، اول هتل برادران وارنر در جهان است و از لحظه ورود، مسافران را به سفری نوستالژیک در میان آثار و فیلم های این شرکت دعوت می نماید. این هتل 5 ستاره و شیک، گزینه ای کاملا ایده آل برای اقامت خانوادگی در جزیره یاس است و با ماشین، تنها 5 دقیقه با شهربازی فراری ورلد (Ferrari World) جزیره یاس فاصله دارد.

هتل W ابوظبی | W Abu Dhabi

هتل W، یکی از لوکس ترین هتل های جزیره یاس است و در پیست یاس مارینا قرار گرفته است. یکی از مهم ترین جذابیت های هتل این است که درست بالای پیست مسابقه فرمول یک قرار گرفته و همین مسئله به تنهایی می تواند تجربه ای هیجان انگیز و منحصربه فرد را برای شما رقم بزند. فضاهای پیشرفته و امکانات مدرن هتل، تمامی انتظارات شما از اقامت در یک هتل لوکس و مجلل را برآورده می نماید.

هتل کراون پلازا ابوظبی | Crowne Plaza Abu Dhabi

موقعیت مکانی هتل کرون پلازا جزیره یاس، آن را به گزینه ای عالی برای عاشقان ساحل تبدیل نموده است. این هتل تنها چند دقیقه با ساحل شنی، پارک های موضوعی و زمیت گلف جزیره فاصله دارد. بعلاوه، با تنها 10 دقیقه پیاده روی، می توانید به ساحل فیروزه ای که فقط به اقامت کنندگان جزیره اختصاص پیدا نموده است، بروید. از این رو، با رزرو هتل کروان پلازا ابوظبی، به راحتی می توانید از فعالیت های تفریحی جزیره لذت ببرید و اوقات خوشی را برای خود خلق کنید.

هتل هیلتون یاس آیلند ابوظبی | Hilton Abu Dhabi Yas Island

هیلتون یاس آیلند، هتلی با 545 اتاق است و در 3 کیلومتری ساحل خلیج یاس قرار گرفته است. با رزرو این هتل، می توانید به پارک های موضوعی هتل دسترسی رایگان داشته باشید و به راحتی از مکان های مورد نظر خود تماشا کنید. از جمله امکانات هتل هیلتون یاس آیلند ابوظبی که اقامتی رویایی و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد، می توان مواردی مثل استخر روباز، مرکز تناسب اندام پیشرفته، کلوپ، استخر و زمین بازی بچه ها، دسترسی رایگان به باشگاه ساحلی خصوصی و… را نام برد.

هتل دابل تری بای هیلتون ابوظبی | Double Tree By Hilton

اگر دنبال گزینه ای هستید که در نزدیکی برترین جاذبه های جزیره یاس قرار گرفته شده باشد، هتل دابل تری بای هیلتون ابوظبی را به شما پیشنهاد می کنیم. مکان هایی مثل پارک فراری ورلد و یاس واترورلد، از جمله جاذبه های نزدیک به این هستند. بعلاوه، با توجه به نزدیکی این اقامتگاه به هتل WB، در صورت تمایل می توانید از رستوران ها و امکانات تفریحی آن بهره ببرید.

از دیگر هتل های جزیره یاس در ابوظبی که گردشگران زیادی از اقامت در آن ها رضایت داشته اند، می توان موارد زیر را نام برد:

  • هتل رادیسون بلو ابوظبی (Radisson Blu Hotel Abu Dhabi)
  • هتل یاس روتا آیلند ابوظبی (Yas Island Rotana)
  • هتل پارک این رادیسون ابوظبی (Park Inn Radisson Abu Dhabi)
  • هتل سنترو یاس آیلند (Centro Yas Island)
  • هتل استی بریج سوئیت ابوظبی (Staybridge Suites Abu Dhabi)

معرفی رستوران های جزیره یاس

جزیره یاس ابوظبی، بیش از 160 کافی شاپ و رستوران دارد! از فست فود گرفته تا انواع غذاهای سنتی و محلی، در این رستوران ها غذاهای ملل مختلف در دسترس شما قرار خواهد داشت. اگر دوست دارید غذاهای اصیل اماراتی را امتحان کنید، برترین گزینه این است که به رستوران الفنر (Al Fanr) مراجعه کنید. اگر در طول گردش، هوس غذاهای ایتالیایی داشتید، به رستوران فیلینی گاردن (Filini Garden) سر بزنید. با مراجعه به رستوران رانگولی (Rangoli)، در قلب امارات سفری به هند خواهید داشت و می توانید طعم لذیذ غذاهای هندی را هم بچشید.

در زیر، تعدادی از برترین رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز تفریحی معرفی شده اند:

  • کافه دل مار (Cafe Del Mar Abu Dhabi)
  • کافه دراپ (Drop Coffee)
  • رستوران سیپریانی (Cipriani)
  • رستوران استارز اند شاخص (Stars and Bars)
  • رستوران پارادیزو (Paradiso)
  • رستوران باروک (Barouk)
  • رستوران آمیسی (Amici)

مراکز خرید جزیره یاس در ابوظبی

در این مرکز تفریحی و تفریح، حتی برای کسانی که عاشق خریدکردن هستند نیز امکانات مفرحی در نظر گرفته شده است. می توانید به مرکز خرید یاس که در بخش مرکزی جزیره قرار گرفته است، سر بزنید. جالب است بدانید که یاس مال، بزرگترین مرکز خرید در کل شهر ابوظبی است!

این مرکز خرید در سال 2014 افتتاح شده و در آن علاوه بر فروشگاه، امکانات تفریحی و رستوران نیز برای رفاه بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. با وجود فروشگاه برندهای معتبر و لوکس، سینمای پیشرفته، زمین بازی بچه ها و بیش از 60 غذاخوری، به راحتی می توانید یک روز کامل را در یاس مال بگذرانید و اوقات لذت بخشی را برای خود خلق کنید.

نکات مهم بازدید از جزیره یاس ابوظبی

برای آنکه گردش بدون چالش و لذت بخشی را در جزیره یاس تجربه کنید، توصیه می کنیم حتما نکات زیر را حین بازدید در نظر داشته باشید:

  • همراه داشتن حیوان خانگی، اقلام شیشه ای و هر نوع خوراکی و نوشیدنی حین ورود به پارک آبی جزیره یاس ممنوع است.
  • هنگام بازدید از پارک آبی جزیره یاس، از سیگارکشیدن در مکان های غیر سیگاری خودداری کنید.
  • یاس مال و پارک های موضوعی در نزدیکی هم قرار گرفته اند و مسافت بین آن ها را با اتوبوس های اکسپرس رایگان به راحتی می توان طی کرد.
  • اغلب هتل های جزیره، در ناحیه یاس پلازا (Yas Plaza) واقع شده اند.
  • در صورت ایجاد هر نوع بی نظمی حین بازدید، با شما برخورد خواهد شد.

تجربه تعطیلاتی رویایی در جزیره یاس ابوظبی

جزیره یاس ابوظبی، با ارائه امکانات رفاهی لوکس، هتل های مجلل، جاذبه های هیجان انگیز و رستوران های بین المللی، یکی از منحصربه فردترین جاذبه های تماشای امارات و حتی جهان محسوب می گردد. با انتخاب این جزیره به عنوان مقصد سفر، می توانید لحظاتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانتان خلق کنید. در این مطلب، این جزیره مصنوعی زیبا را به طور کامل معرفی کردیم و شما را با خدمات رفاهی، امکانات تفریحی و جاذبه های آن آشنا کردیم.

می توانید با رزرو بلیط ابوظبی و گرفتن ویزا به این جزیره سفر کنید و در یکی از هتل های ابوظبی در جزیره یاس اقامت داشته باشید. اگر قرار باشد از جزیره یاس در ابوظبی بازدید کنید، بیشتر ترجیح می دهید به کدام یک از بخش های آن سر بزنید؟

سوالات متداول درباره جزیره مصنوعی یاس در ابوظبی

جزیره یاس کجاست؟

این جزیره مصنوعی در 30 کیلومتری شهر ابوظبی واقع شده است.

برترین زمان بازدید از جزیره یاس ابوظبی چیست؟

از نظر آب وهوایی، اوایل بهار، پاییز و زمستان، زمان های مناسبی برای بازدید از این جزیره محسوب می شوند.

برترین جاذبه های تماشای جزیره یاس کدام اند؟

پارک موضوعی فراری ورلد، ساحل یاس، پارک آبی یاس و پارک موضوعی برادران وارنر تنها بخشی از تماشای های این جزیره هستند.

چطور با اتوبوس به جزیره یاس برویم؟

باید اتوبوس های شماره 190 را (از مبدا دبی یا ابوظبی) سوار شوید.

منبع: فلای تودی

به "جزیره یاس ابوظبی ، مقصدی برای تفریح و تفریح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره یاس ابوظبی ، مقصدی برای تفریح و تفریح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید