احیای جنگل های آمازون به ربات ها سپرده می گردد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ABBرباتیکز با همکاری یک سازمان غیرانتفاعی آمریکایی به نام جانگل کیپرز یک ربات به نام یومی را طوری تنظیم نموده اند که به احیای جنگل های آمازون یاری کند.

احیای جنگل های آمازون به ربات ها سپرده می گردد

ماشین تازه فعالیت های مربوط به کشت را در یک آزمایشگاه جنگلی اتوماتیک می نماید، فرایند کشت را سرعت می بخشد و به داوطلبان جانگل کیپرز یاری می نماید تا زمان ارزشمند خود را روی فعالیت های تاثیرگذارتر صرف نمایند.

سامی آتیا رییس شرکت ABB رباتیکز می گوید: همکاری با جانگل کیپرز نشان می دهد چگونه فناوری های رباتیک و ابر رایانشی نقشی مهم در مقابله با جنگل زدایی ایفا می نمایند. برنامه آزمایشی ما مربوط به رباتی است که از راه دور کنترل می گردد و به اتوماتیکسازی فعالیت های تکراری یاری می نماید، در نتیجه نگهبانان جنگل ها می توانند کارهای مهم تری در جنگل های موسمی انجام دهند و به این ترتیب زمینی که روی آن زندگی می کنیم، حفظ می گردد.

ربات مذکور به یک آزمایشگاه جنگلی در منطقه ای دورافتاده واقع در پرو رفت و در آنجا حفره هایی در خاک ایجاد کرد، دانه کاشت و در نهایت یک برچسب با کد رنگی به گیاه می چسباند. با یاری ربات یومی می توان روزانه زمینی به میزان 2 برابر زمین فوتبال را احیا کرد.

با یاری یومی در ایستگاه های جنگلبانان می توان فعالیت های تازهی انجام داد. این روند عملیات های فرد را سرعت می بخشد و ماموریت وی را گسترده تر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "احیای جنگل های آمازون به ربات ها سپرده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای جنگل های آمازون به ربات ها سپرده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید