کابوپولونیو اروگوئه ، شهری که از جهان بی خبر است!

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، آیا تا به حال فکر کردید که بدون آب، برق، موبایل، لب تاب، اینترنت و خیلی از این امکانات مدرن چطور باید زندگی کرد. آیا تصور نموده اید که در یک مکانی باشید که به هیچ کدام از این تکنولوژی های مدرن دسترسی نداشته باشید و این که آیا واقعا چنین مکانی در جهان وجود دارد؟ پاسخ سوال شما بله است زیرا شهری به نام شهر کابوپولونیو در کشور اروگوئه وجود دارد که از برق و آب و حتی جاده درست و حسابی در ان خبری نیست، اما یکی از مکان های عالی برای گردشگری به شمار می رود و گردشگران زیادی هر ساله از آن تماشا می نمایند. این نکته که ما نمی توانیم بدون وسایل مدرن و امروزی زندگی کنیم و به تعاملات اجتماعی بپردازیم، مطمئنا واقعیت دارد، امّا خوب اگر هم بتوانیم برای مدت زمانی از این وسایل ارتباطی و تکنولوژی های مدرن به دور باشیم، آن زمان است که به چیزهایی دست خواهیم یافت که ارزش والایی خواهد داشت. سفر امروز ما در مجله گردشگری خبرنگاران به شهری است که در آن می توانید لب تاب خود را خاموش کنید موبایلتان را از خود دور نگه دارید و خیلی موارد دیگر که به شما اجازه می دهد یک زندگی ساده اما سالم و بودن در یک مکانی عالی را تجربه کنید. از جاذبه های گردشگری کابوپولونیو و سواحل زیبا تماشا کنید، طبیعتی بکر را نظاره گر باشید بدون این که کوچکترین مزاحمتی برای شما ایجاد گردد و از دل مشغولی های روزمره و همیشگی به دور بمانید. اگر دوست دارید که از جهانی مدرن مدتی دور بمانید و برای دل خودتان زندگی کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما در اولین فرصت به شهر کابوپولونیو اروگوئه سری بزنید. پس در ادامه با ما همراه باشید برای سفر به شهر کابوپولونیو در اروگوئه...

کابوپولونیو اروگوئه ، شهری که از جهان بی خبر است!

بدون برق هم می توان زندگی کرد!

در شهر کابوپولونیو اروگوئه هیچ برقی وجود ندارد نه از تیر چراغ برق خبری است نه از شعبه های فروشگاه های زنجیره ای و معروف مثل استارباکس و یا مک دونالد این جا هیچ چراغ هدایت را نخواهید دید. تلویزیونی وجود ندارد تا به اخبار سراسر دنیا گوش دهید. شاید در نگاه اولی کمی برایتان سخت و هراس آور باشد اما به شما قول می دهم که بعد از چند روزی زندگی در آن به این نکته پی خواهید برد که اگر بخواهید واقعا زندگی کنید، اصلا نیازی به برق ندارید و بدون برق هم زندگی ادامه خواهد داشت. این شهر تنها یک مغازه دارد که می توانید در آن تلفن همراهتان را شارژ کنید به عبارتی تنها کافیست این شهر همین مغازه سوپر مارکت می باشد آن هم اگر خوش شانس باشید و ژنراتور فعال باشد. در این شهر شما باید آب گرم و آب سرد را خریداری کنید در واقع این ها جزو اقلام تجملاتی! به حساب می آیند.

آرامش واقعی را تجربه کنید.

سفر به شهر کابوپولونیو در اروگوئه آرامش واقعی را تجربه کنید. این شهر پر است از تپه های شنی، بنابراین هیچ ماشینی را در این شهر شما نخواهید دید. برای رفت و آمد و عبور و مرور در شهر می توانید سوار اسب شوید و تنها ماشینی که درشهر تردد دارد، تراک های بزرگ و ماشین های سنگین می باشد که می توانید یکی از آنها را اجاره کنید و به گشت و گذار در شهر و جاذبه های گردشگری کابوپولونیو بپردازید. نگران اقامت نباشید زیرا در این شهر هتل خوبی وجود خواهد داشت که شب را در آن به روز برسانید.

ساحل زیبای شهر کابوپولونیو اروگوئه

ساحل زیبای این شهر آرامش خاصی را به شما خواهد بخشید. تماشا شیرهای دریایی که در شن های ساحل در حال آفتاب گرفتن هستند و منظره ها اطراف آن می تواند یکی از کارهای جالب و هیجان انگیزی باشد که در جاذبه های گردشگری کابوپولونیو اروگوئه می توانید انجام دهید. بعلاوه تماشا وال ها در زمان مهاجرتشان در اکتبر و نوامبر که از قطب جنوب می آیند و از این شبه جزیره می گذرند نیز هیجان انگیز و مجذوب کننده خواهد بود.

تنها ساختمانی که در شهر برق دارد!

شهر کابوپولونیو اروگوئه که در اقیانوس اطلس و در یک شبه جزیره قرار گرفته است، تنها یک فانوس دریایی دارد که تنها ساختمان در این منطقه می باشد که برق دائمی در آن وجود دارد و به وسیله این فانوس دریایی شهر کابوپولونیو اعلام موجودیت می نماید. شما می توانید از این شهر جواهرات و مجسمه های دست ساز و سازهای بادی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید و برای دوستان و آشنایانتان هدیه بدهید.

جمعیت شهر کابوپولونیو

جمعیت این شهر چیزی در حدود 100 نفر می باشد، اما در مواقعی که تردد مسافر به این شهر زیاد می گردد مخصوصا در ماه ژانویه این شهر در طول یک روز جمعیتی 1500 نفره را نیز تجربه می نماید. نکته جالبی که در خصوص این شهر وجود دارد این است که این شهر که مانند یک دنیای بیگانه می ماند درست در کنار شهر خوزه ایگناسیو قرار گرفته است که شهری پر زرق و برق و مدرن می باشد و فاصله آن با این شهر چیزی در حدود 50 مایل است. آیا باورتان می گردد؟!

منبع: همگردی

به "کابوپولونیو اروگوئه ، شهری که از جهان بی خبر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوپولونیو اروگوئه ، شهری که از جهان بی خبر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید