اپل واضح ترین مشکل اپل واچ را با عرضه watchOS 8 برطرف کرد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اپل در خلال کنفرانس WWDC دیشب خود، سیستم عامل watchOS 8 را با بهبودهای عظیم و زیادی برای اپل واچ معرفی کرد.

اپل واضح ترین مشکل اپل واچ را با عرضه watchOS 8 برطرف کرد

مهم ترین پیشرفت از نظر ما، انتها برطرف شدن یک محدودیت یا ویژگی در ساعت هوشمند اپل بود که خنده دار ولی بسیار کاربردی به نظر می آید و حسابی به درد زندگی در آشپزخانه می خورد.

در سال 2021، همه انتظار داریم یک ساعت هوشمند بتواند ضربان قلب آریتمی یا غیرطبیعی را تشخیص دهد ولی انتظار نداریم یک ساعت هوشمند امکان تنظیم کردن چند تایمر را نداشته باشد.

بله، درست خواندید. اپل واچ تا کنون فقط اجازه می داد یک تایمر تنظیم کنید و اکنون با عرضه watchOS 8 می توانید سراغ چند تایمر بروید. این مسئله ای است که اپل HomePod اصلی هم از آن رنج می برد و برای یک دستیار هوشمند خانگی چیزی ویژگی حیاتی است.

دلایل زیادی وجود دارد که کاربران احتیاج به چندین تایمر یا زمان سنج دارند. شما در حال پخت یک غذا هستید و باید چندین زمان مختلف را با هم داشته باشید. می خواهید ورزش کنید و باید زمان بعضی حرکات را داشته باشید و البته زمان کلی تمرین خود را همواره ببینید.

اپل به جبران نبود این ویژگی در اپل واچ، اکنون در watchOS 8 اجازه می دهد به وسیله دستیار صوتی سیری برای هر تایمر یک برچسب تعریف کنید تا مدیریت و پیگیری آن ها ساده تر باشد.

به طور کلی، رویداد WWDC 2021 برای اپل فرصتی بود که بعضی قابلیت های از دست رفته ولی مهم را دوباره به دستگاه های خود برگرداند. به جز افزودن قابلیت چند تایمری به اپل واچ، انتها قابلیت افزودن ویجت ها به صفحه اصلی تبلت های آیپدش را هم در iPadOS 15 فراهم کرد.

چند تایمری تنها ویژگی عظیم و مثبت اپل واچ با سیستم عامل جدید نیست. چندین ویژگی دیگر مانند تغییرات عظیمی در قابلیت های تناسب اندام، ذهن آگاهی و تنظیم تصاویر پرتره به عنوان واچ فیس، به بهانه این به روزرسانی افزوده شدند.

یک تغییر عظیم، افزودن ردیابی تنفس در رخت خواب با پوشیدن ساعت اپل در برنامه Sleep است. تغییرات تنفسی در طول شب و خواب می تواند شاخص عظیمی برای سلامتی عمومی انسان باشد.

منبع: یک پزشک

به "اپل واضح ترین مشکل اپل واچ را با عرضه watchOS 8 برطرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل واضح ترین مشکل اپل واچ را با عرضه watchOS 8 برطرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید