بارش باران در مرکز تا کی ادامه دارد؟ ، بارش برف در ارتفاعات تهران

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اداره کل هواشناسی استان تهران خاطرنشان کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در مرکز انتظار می رود.

بارش باران در مرکز تا کی ادامه دارد؟ ، بارش برف در ارتفاعات تهران

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، تا فردا (جمعه، 25 فروردین) با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار باران و وزش باد پیش بینی می شود.

در بعضی ساعات امروز (پنج شنبه، 24 فروردین ماه) و در بعضی نقاط استان (به ویژه در ارتفاعات) رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گاهی وزش باد خیلی شدید و در منطقه ها مستعد گاهی همراه با بارش تگرگ، در ارتفاعات پدیده مه و بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

برای فردا و طی روز شنبه (26 فروردین) در بعضی نقاط استان به ویژه منطقه ها جنوبی و غربی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما انتظار می رود.

آسمان تهران امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت ها همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در اواخر وقت با کاهش ابر پیش بینی می شود. فردا قسمتی ابری گاهی وزش باد شدید و پس فردا کمی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود.

همچنین دمای هوا در کمترین و بیشترین حالت خود طی امروز بین 24 تا 10 درجه سانتی گراد، فردا بین 19 تا 8 درجه سانتیگراد و پس فردا بین 21 تا 8 درجه سانتی گراد و در روز دوشنبه (28 فروردین) به 24 تا 10 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش باران در مرکز تا کی ادامه دارد؟ ، بارش برف در ارتفاعات تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در مرکز تا کی ادامه دارد؟ ، بارش برف در ارتفاعات تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید