کسب 8 مدال رنگارنگ دختران نوجوان و جوان در هند

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، دختران وزنه بردار ایران در رده سنی های جوانان و نوجوانان دسته 64 کیلوگرم، صاحب 8 مدال (5 طلا، دو نقره و یک برنز) مسابقات قهرمانی آسیا در هند شدند.

کسب 8 مدال رنگارنگ دختران نوجوان و جوان در هند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تورهای استانبول، در ادامه مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در هند، ظهر امروز (سه شنبه 10 مرداد ماه) رقابت گروه A دسته 64 کیلوگرم دختران سه نماینده دیگر کشورمان به روی تخته رفتند که در نهایت صاحب 8 مدال (5 طلا، دو نقره و یک برنز) ارزشمند شدند.

سیده غزاله حسینی در رده سنی نوجوانان، در حرکت یکضرب 81 کیلوگرم و در حرکت دوضرب دوضرب 101 کیلوگرم را بالای سر برد و با رکورد مجموع 182 کیلوگرم 3 طلا قهرمان نوجوانان آسیا را به دست آورد.

هانیه شریفی دیگر وزنه بردار رده سنی نوجوانان در یکضرب با مهار وزنه 72 کیلوگرم ششم شد، در دوضرب با مهار وزنه 100 کیلوگرمی به مدال نقره رسید و در مجموع نیز با حدنصاب 172 کیلوگرم بعد از سیده غزاله حسینی و نماینده ترکمنستان سوم شد و به مدال برنز آسیا دست پیدا کرد.

فاطمه کشاورز در رده سنی جوانان با مهار وزنه 86 کیلوگرم مدال نقره حرکت یکضرب را به دست آورد. در حرکت دوضرب وزنه 111 کیلوگرم و رسیدن به حدنصاب مجموع 197 کیلوگرم مد های طلای دوضرب و مجموع را از آن خود کرد.

جدول و عملکرد کامل وزنه برداران حاضر در رقابت گروه A دسته 64 کیلوگرم دختران:

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کسب 8 مدال رنگارنگ دختران نوجوان و جوان در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب 8 مدال رنگارنگ دختران نوجوان و جوان در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید