برگزاری کرسی آزاد اندیشی مقابله با کرونا در گلستان

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرنگاران/گلستان کرسی آزاد اندیشی با موضوع مقابله با کرونا؛ چالش ها و راهکارها به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی گلستان و دانشگاه علوم پزشکی استان امروز دوشنبه 8 شهریورماه به صورت مجازی در گرگان برگزار شد.

برگزاری کرسی آزاد اندیشی مقابله با کرونا در گلستان

صادقعلی بزرگی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ابتدای این کرسی آزاد اندیشی اظهار کرد: در مدیریت کرونا موضوع پیشگیری، اندوخته های علمی و مداخله و درمان ضروری است و اگر به هر کدام از آنها پرداخته نشود، به نتیجه مناسب نخواهیم رسید.

وی گفت: اقداماتی که در هر یک از این بخش ها انجام می دهیم به یک چالش تبدیل شده و نیاز است که به آنها پرداخته شود.

ابراهیم شهبازی، سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان هم در این کرسی آزاد اندیشی، گفت: فرهنگ روبروه با ویروس کرونا به درستی نهادینه نشده و این ویروس به نام یک پدیده اجتماعی، گَپی در جامعه ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از اختراعات و نوآوری های بزرگ بشر در چالش ها شکل گرفته و می توان از چالش به وجود آمده پس از شیوع کرونا هم در جهت نوآوری های نو استفاده کرد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به برگزاری این کرسی آزاد اندیشی، گفت: این برنامه ها می تواند در قالب مناظرات دانشجویی جهاد دانشگاهی ادامه پیدا کند.

شهبازی تأکید کرد: اگر به شفافیت بیشتری برسیم می توانیم استرس و سردرگمی جامعه را در رابطه با این بیماری کم کنیم.

در ادامه دکتر علیجان تبرایی رئیس انجمن ویروس شناسی ایران به ارائه سخنرانی در خصوص تغییرات ویروس و واکسن کرونا، محمد دادجو متخصص داخلی به سخنرانی در خصوص بررسی چالش های بالینی کرونا و راهکارهای آن، دکتر محسن جلالی عضو هیئت علمی دانشگاه گلستان به سخنرانی در خصوص تأثیرات روانی اجتماعی کرونا بر خانواده و دکتر محسن عین علی دکتری خط مشی گذاری به سخنرانی در خصوص چالش های حکمرانی در روبرو با همه گیری ویروس کرونا پرداختند.

در پایان هم دانشجویان سؤالات خود را مطرح کردند و سخنرانان به آنها پاسخ دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری کرسی آزاد اندیشی مقابله با کرونا در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کرسی آزاد اندیشی مقابله با کرونا در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید