تعهد 19 میلیاردی صنایع اسفراین در راستای مسئولیت های اجتماعی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرنگاران/خراسان شمالی سه مجتمع عظیم صنعتی شهرستان اسفراین در راستای انجام تعهدات خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تعهد پرداخت 19 میلیاردی دادند.

تعهد 19 میلیاردی صنایع اسفراین در راستای مسئولیت های اجتماعی

6 تیر ماه بود که استاندار خراسان شمالی در قالب هیئتی از مسئولان استانی، دور دوم سفرهای شهرستانی خود را با هدف رسیدگی به مسائل و پیگیری مصوبات دور نخست سفرها شروع کرد.

محمد علی شجاعی در این سفر از عدم مشارکت صنایع شهرستان در حوزه محرومیت زدایی و رفع کمبودهای اعتباری برای به نتیجه رسیدن پروژه های مورد احتیاج مردم به شدت انتقاد کرد.

وی بیان کرد که اگر صنایع شهرستان به صورت قابل قبولی در حوزه مسئولیت های اجتماعی ورود ننموده و اقدامی برای رفع احتیاجهای مردم شهرستان و استان ننمایند حتی تا مرز قطع کردن آب مورد احتیاج آن ها هم پیش می رود.

استاندار سپس دستور داد تا فرماندار با مدیران صنایع عظیم این شهرستان جلسه ای برگزار نموده و با آن ها اتمام حجت نماید.

این نقدها و پیگیری ها نتیجه داد و فرماندار شهرستان اسفراین امروز از تعهد 19 میلیاردی صنایع این شهرستان در قبال مسئولیت های اجتماعی برای رفع احتیاجهای مردمی اطلاع داد.

مهدی کرامتی در گفت و گو با وبلاگ تورهای استانبول اظهار کرد: طی جلسه ای که با حضور امام آدینه شهرستان و مدیران عامل لوله گستر و مجتمع فولاد برگزار گردید، مدیران این دو صنعت بیان کردند که طی 45 روز آینده هرکدام مصوبه اختصاص هفت میلیارد تومان را از هیئت مدیره برای انجام مسئولیت های اجتماعی، عمران و آبادانی شهرستان اخذ می نمایند.

وی اضافه کرد: مجتمع صنعتی آذین فورج اسفراین هم تعهد نموده است به همین منظور پنج میلیارد تومان از سود خود را در شهرستان هزینه کند.

فرماندار شهرستان اسفراین با اشاره به مسئولیت صنایع در قبال انتظارات عمومی گفت: مردم انتظار دارند صنایعی که از منابع خدادادی استفاده می نمایند بخشی از سود خود را برای رفع مسائل آن منطقه هزینه نموده و بهره مندی عمومی داشته باشند.

وی تاکید نمود: طی سنوات گذشته که تفکر توسعه یافتگی در پتروشیمی استان حاکم بود، شاهد چنین اقداماتی به وسیله آن مجموعه هم بودیم که ناشی از نگرش مدیران آن است. تا کنون فقط نام یکی دو نفر از آن مدیران در فکر مردم به جای مانده که علتش هم اقدامات مطلوب برای مردم بوده است و مردم سایر مدیران این مجموعه را نمی شناسند.

کرامتی تاکید نمود: برای صنایع این شهرستان، سهم مشارکت برای پروژه های مختلف در نظر می گیریم تا بتوانیم با همراهی متقابل، بخشی از احتیاجهای مردم و شهرستان را رفع نماییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعهد 19 میلیاردی صنایع اسفراین در راستای مسئولیت های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعهد 19 میلیاردی صنایع اسفراین در راستای مسئولیت های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید