تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، کوییک r مدل پیشین کوییک S است و مهم ترین تفاوت شان طراحی بیرون و داخل کابین است. اگر این دو خودرو را از نزدیک دیده باشید، احتمالا می دانید که سایپا در نسخه کوییک S جلوپنجره را تغییر داده و سپر جلو نیز تازه است. اما در سایز جزئیات طراحی خارجی همانند چراغ ها، رینگ ها و سپر عقب تغییری نداشته است.

تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، در داخل کابین کوییک S نیز صفحه کیلومتر، تغییر طراحی در پنل دکمه های سمت چپ فرمان و تغییر غربیلک فرمان از جمله مواردی است که نسبت به کوییک r تغییر نموده است. علاوه بر این تفاوت دیگر که به چشم می آید دو رنگ بودن بدنه خارجی کوییک r است.

از نظر فنی و پیشرانه کوییک r دنده ای و کوییک S دنده ای تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر دو به همان موتور 1.5 لیتری قدیمی 4 سیلندر M15 تجهیز شده اند که 87 اسب بخار قدرت دارد و گشتاورشان به 128 نیوتن متر می رسد. قدرت نیز به وسیله جعبه دنده به چرخ های جلو منتقل می گردد.

تفاوت دیگر این دو خودرو، ابعاد آن ها است. در واقع کوییک S در طول 16 میلی متر بزرگ تر است و به مقدار آن به 4005 میلی متر می رسد. عرض کوییک r ده میلی متر و ارتفاع کوییک S هشت میلی متر بیشتر است.

قیمت کوییک r دنده ای و کوییک S دنده ای در بازار و کارخانه

تفاوت قیمت کارخانه و بازار دو خودروی کوییک r دنده ای و کوییک S دنده ای بین 6 تا 7 میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا کوییک r دنده ای را به قیمت 178 میلیون و 20 هزار تومان به مشتریان خود می فروشد. اما کوییک S دنده ای 6 میلیون و 662 هزار تومان گران تر است و قیمت مصوب اش 184 میلیون و 662 هزار تومان است.

در بازار نیز کوییک S گران تر از کوییک r خرید و فروش می گردد. آنالیز ها نشان می دهد که امروز قیمت کوییک S به 229 میلیون تومان رسیده است، این در حالی است که نسخه صفر 1401 کوییک r به قیمت 222 میلیون تومان میان خریداران و فروشندگان دست به دست می گردد.

منبع: فرارو

به "تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید