حمایت سازمان دی هشت فرصتی برای تحول گردشگری اردبیل است

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، حمایت سازمان دی هشت فرصتی برای تحول گردشگری اردبیل است.

حمایت سازمان دی هشت فرصتی برای تحول گردشگری اردبیل است

نگار سریع الاطلاق، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: دبیرخانه سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور اسلامی در حال توسعه از پروژه های گردشگری منطبق با شرایط این سازمان در کشورهای عضو حمایت می نماید.

وی اضافه کرد: حمایت این سازمان از پروژه های گردشگری فرصت مناسبی برای فعالان حوزه گردشگری استان اردبیل است تا پروژه هایی را در سطح فراملی با حمایت اقتصادی این سازمان اجرا نمایند.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: پروژه های مدنظر سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور اسلامی در حال توسعه باید در زمینه گردشگری بوده و در بازه 12 ماهه قابلیت اجرا داشته باشند.

سریع الاطلاق مشارکت حداقل سه کشور عضو در پروژه را از شروط دیگر حمایت اقتصادی این سازمان بیان کرد و ادامه داد: این پروژه ها باید در راستای منافع و قلمرو کشورهای عضو D8 باشند و پیشنهاد دهنده باید پروپوزال خود را در قالب فرمتهای پیوست به زبان انگلیسی ارائه دهد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری استان اردبیل حداکثر مهلت ارسال پروژه های حائز شرایط به این سازمان را تا سرانجام فروردین 1401 اظهار داشت.

منبع: همگردی

به "حمایت سازمان دی هشت فرصتی برای تحول گردشگری اردبیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت سازمان دی هشت فرصتی برای تحول گردشگری اردبیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید