خبرنگاران دو ساله شد!

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرنگاران 2 ساله شد. دو سال از اولین پستی که در خبرنگاران منتشر شد، می گذرد. در این مقاله قصد داریم شما را با شرایط کنونی سایت بیشتر آشنا کنیم.

خبرنگاران دو ساله شد!

در طول این 2 سال بسیار تجربه کسب کردیم تا بتوانیم سطح کیفی مقالات خود را افزایش دهیم و بتوانیم لیاقت میزبانی شما عزیزان را داشته باشیم. امروز وبلاگ تورهای استانبول یکی از بهترین وب سایت های حوزه گردشگری است و ما بعد از کمک خدا مدیون شما کاربران هوشیار هستیم. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر سالی که گذشت داشته باشیم.

وبلاگ تورهای استانبول یکی از مطرح ترین وب سایت های آنلاین ایرانی است که در حال حاضر روزانه بیش از 45 هزار بازدیدکننده دارد. رسیدن به چنین جایگاهی بدون حمایت شما کاربران عزیز هرگز میسر نمی شد. برای جلب رضایت شما سخت کوشیدیم و فراز و نشیب بسکمک را پشت سر گذاشتیم. همیشه کوشش کردیم تا دانش خود را افزایش داده، سطح مقالات وبلاگ تورهای استانبول را بهبود بخشیده و بخش های نو و متنوع را اضافه کنیم تا شما عزیزان را در کنار خود حفظ کنیم.

سال روز تولد وبلاگ تورهای استانبول را به تمامی کاربران و تیم تحریریه وبلاگ تورهای استانبول تبریک می گویم. وبلاگ تورهای استانبول در چنین روزی و در سال 1394 به منظور افزایش سطح دانش پارسی زبانان در حوزه ی گردشگری به دنیا آمد. در این دو سال کوشش کردیم تا همه سوالات شما در این حوزه را پاسخ دهیم. اگر قصد سفر داشته اید و دارید وبلاگ تورهای استانبول بهترین گزینه برای هدایت سفرهای شما باشد.

وبلاگ تورهای استانبول دقیقا به همین دلیل قدم برداشته است و همیشه سعی کردیم که با هدف سفری بهتر و مناسب تر به بخش های مختلف سایت فکر کنیم تا مخاطبان به وسیله وبلاگ تورهای استانبول سفری بهتر داشته باشند.

در سالی که گذشت بخش هایی مثل برنامه سفر، ویزا، سفارت، سفرنامه کاربران، معرفی هتل و رستوران، راهنمای خرید و بسکمک دیگر به سایت اضافه شد و در ادامه قصد داریم بخش های نوی را اضافه کنیم.

با مرور آمار و ارقام زیر می توانید رشد وبلاگ تورهای استانبول طی 2 سال اخیر را به وضوح مشاهده کنید:

تعداد بازدید کنندهصفحات بازدید شده
سال اول9,050,93014,267,065
سال دوم13,301,03420,876,540

آمار تعداد بازدیدکنندگان وبلاگ تورهای استانبول در دو سال

در سال گذشته سعی کردیم مقالات را هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتقا دهیم. روزانه 15 مقاله در سایت منتشر می گردد. در این دو سال بیش از 13 هزار مقاله در بخش های مختلف در سایت منتشر شده است. امیدواریم با کیفیت بالاتر، همین رویه را پیش ببریم. بی شک کیفیت مقالات و نحوه ارائه درست آن ها در سایت، یکی از مهم ترین اهداف ما بوده که قضاوت و نظرات شما مطمئن ترین شیوه برای سنجش پیشرفت وبلاگ تورهای استانبول در این زمینه خواهد بود.

بعلاوه در نمودار زیر می توانید مقدار استقبال خوانندگان وبلاگ تورهای استانبول را در جای جای ایران عزیزمان ملاحظه کنید:

پربازدیدترین مقالات سایت در سال دوم

جنجالی ترین مقالات سایت در سال دوم

بهترین مقالات سایت از نظر تیم تحریریه

در پایان از شما دوستان همیشگی وبلاگ تورهای استانبول خواستارم تا نظرات، پیشنهادات و نقدها ارزشمند خود را در رابطه با وبلاگ تورهای استانبول و کیفیت مقالات وب سایت با ما در میان بگذارید.

منبع: کجارو

به "خبرنگاران دو ساله شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو ساله شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید