اطلاعات مورد احتیاج پرواز برای سفر به دبی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، آشنایی با اطلاعات مورد احتیاج پروازی برای سفر به دبی

برای سفر به دبی آماده اید؟ این شهر زیبا و دیدنی که از قضا از شهرهای کشور همسایه، امارات متحده عربی هم هست را از دست ندهید! برای روزهای پیش رو بی شک بسیاری از هموطنانمان تصمیم به گذراندن تعطیلات خود در دبی را خواهند داشت. ما در خبرنگاران برای شما اطلاعات مورد احتیاج را برای سفر به دبی به تفصیل می آوریم.

اطلاعات مورد احتیاج پرواز برای سفر به دبی

اطلاعات پرواز تهران به دبی

شرکت های هواپیمایی امارات، ایران ایر و ماهان بیشترین پروازهای را به مقصد دبی دارند. شرکت هواپیمایی امارات روزانه 4 پرواز در ساعات 4:25 صبح، 11 صبح، 18:35 عصر و در آخر 23:55 شب به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم صورت می پذیرد. پرواز ایران ایر نیز هر روزه در ساعات 7 صبح و آدینه ها 18:25 عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم انجام می گردد. شرکت هواپیمایی ماهان نیز روزانه در ساعات 8 صبح و 18:15 عصر به مقصد دبی و فرودگاه بین المللی آل مکتوم پرواز می نماید.

شرکت های هواپیمایی دیگری همانند قشم ایر، زاگرس،…، به مقصد دبی پرواز می کنند. برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت های هواپیمایی مراجعه کنید. فاصله تهران تا دبی 744 مایل و یا به عبارتی 1197 کیلومتر است. فاصله زمانی تهران تا دبی نیز 2 ساعت و 10 دقیقه است. خوانندگان گرامی توجه داشته باشید که کلیه اطلاعات مندرج در این قسمت، طبق اطلاعات موثق در تاریخ 25 بهمن سال 1396 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وبلاگ تورهای استانبول مراجعه فرمایید.

سفر به دبی با هواپیمایی امارات

این شرکت هواپیمایی برای پرواز به سمت دبی دارای 3 کلاس پروازی: فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس می باشد. در پروازهای فرست کلاس شما می توانید در هتل 5 ستاره پرنده به دبی سفر کنید. می توانید در این کلاس پروازی از سوئیت های اختصاصی بهره ببرید. می توانید در سالن مخصوص سرگرم شوید و هر وقت که خواستید غذایتان را سفارش دهید. در پروازهای بیزینس کلاس نیز می توانید تمامی امکانات تفریحی و رفاهی که فکر می کنید در یک پرواز نیاز دارید را در اختیار داشته باشید. در پروازهای اکونومی نیز می توانید بیش از چندین تفریح متفاوت، وای فای رایگان، شارژ موبایل و بسیاری از خدمات دیگر را در اختیار داشته باشید و سفر خوبی به دبی داشته باشید.

سفر به دبی با ایران ایر

اگر قصد دارید با شرکت هواپیمایی ایران ایر سفر کنید می توانید از کلاس های پروازی اکونومی کلاس و کلاس ویژه استفاده نمایید. در تمامی پروازهای ایران سعی بر این شده است تا برترین نوع و کیفیت خدمات در اختیار مسافران قرار بگیرد.

سفر به دبی با ماهان ایر

شما می توانید با دو کلاس پروازی مختلف اکونومی کلاس و بیزینس کلاس با هواپیمایی ماهان به دبی پرواز کنید. پروازهای اکونومی کلاس؛ با 31 جایگاه فضای خوبی را در اختیار مسافران قرار می دهد تا احساس راحتی و آرامش را تا انتهای سفر تجربه کنند. در پروازهای بیزینس کلاس نیز؛ هواپیمایی ماهان محیطی ایده آل برای استراحت , کار و یا مطالعه می باشد .فضای کافی به همراه تنظیمات جایگاه ضمن فراهم نمودن محیطی آرام و راحت جهت آسایش مسافرین احساس شادابی وطراوت را در مقصد برای شما حفظ خواهد کرد.

سفر به دبی

برای سفر به دبی می توانید به صورت انفرادی و با خرید بلیط هواپیما ماهان و رزرو هتل و یا به وسیله خرید تور دبی اقدام کنید. در سفر با تور دبی می توانید از تمام منطقه ها قدیمی شهر در یک روز تماشا کنید. به برترین وجذاب ترین منطقه ها دبی بروید و به برترین رستوران های این شهر سر بزنید. در برترین هتل های این شهر اقامت کنید و برترین اوقات را داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وبلاگ تورهای استانبول مراجعه بفرمایید.

منبع: الی گشت

به "اطلاعات مورد احتیاج پرواز برای سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات مورد احتیاج پرواز برای سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید