شکست دختران هندبال ایران مقابل ایتالیا در قهرمانی دنیا

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، ملی پوشان هندبال دختران جوان ایران در جریان مسابقات پریزیدنت کاپ قهرمانی دنیا مقابل ایتالیا نتیجه را واگذار کردند.

شکست دختران هندبال ایران مقابل ایتالیا در قهرمانی دنیا

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت های هندبال پرزیدنت کاپ قهرمانی جوانان دنیا 2022 تیم ملی دختران ایران مقابل ایتالیا به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 20 بر 35 بازنده شد.

دختران ملی پوش ایران در مرحله گروهی این مسابقات مقابل گینه به تساوی رسیدند ولی مقابل تونس و سوئد تن به شکست دادند. آنها برای قرار گرفتن در جایگاه 17 تا 32 راهی رقابت های پرزیدنت کاپ قهرمانی دنیا شدند که مقابل هند و اسلواکی و ایتالیا بازنده شدند اما مقابل مکزیک به رجحان رسیدند.

بیست و سومین دوره مسابقات جوانان دختر قهرمانی دنیا تا 12 تیرماه به میزبانی اسلوونی دنبال خواهد شد. تیم ملی هندبال دختران جوان در این مسابقات با رجحان مقابل مکزیک پیروز شد اولین پیروزی تاریخ زنان هندبالیست ایران در رقابت های قهرمانی دنیا را رقم بزند.

تیم ملی هندبال دختران جوان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز به کسب سهمیه رقابت های قهرمانی دنیا 2022 به میزبانی اسلوونی شده بود. این برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران است که تیم ملی جوانان دختر ایران به مسابقات قهرمانی دنیا راه پیدا نموده است.

منبع: فرارو

به "شکست دختران هندبال ایران مقابل ایتالیا در قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست دختران هندبال ایران مقابل ایتالیا در قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید