صعود تکواندو کاران کرمانی به مرحله نهایی لیگ برتر

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، تیم تکواندو مس کرمان با درخشش برابر تیم های پالایش نفت آبادان و معتمد تهران پیروز شد جواز صعود به دور نهایی رقابت ها را کسب کند.

صعود تکواندو کاران کرمانی به مرحله نهایی لیگ برتر

وبلاگ تورهای استانبول کرمان - در چارچوب رقابت های تکواندوی لیگ برتر، تکواندوکاران مس کرمان در مصاف با تیم پالایش نفت آبادان که این بازی حساسیت ویژه ای در جدول برای تعیین تیم صعود کننده داشت، نمایشی عالی از خود ارائه کردند و پیروز شدند با نتیجه قاطع 6 بر 2 حریف خود را شکست دهند.

برای تکواندوکاران مس در این رقابت و در اوزان مختلف امیررضا مددی، محمدصادق دهقانی، سیدامید حسینی، سالار وحیدی و مهدی جلالی به پیروزی رسیدند تا تیم تکواندو مس کرمان فاتح این رقابت باشد.

در ملاقات بعدی تیم مس کرمان برابر تیم معتمد به میدان رفت که این بازی نیز با پیروزی 5 بر 3 تیم مس کرمان همراه بود تا با این پیروزی جواز صعود تیم مس کرمان به دور نهایی رقابت ها رسمی گردد.

در این ملاقات نیز محمدصادق دهقانی، امیر حسین مددی، امید حسینی، محمد حسین یزدانی و مهدی جلالی در اوزان مختلف برای مس کرمان پیروزی کسب کردند تا نتیجه این بازی به سود تکواندوکاران مس کرمان سرانجام یابد.

تیم پارسیان البرز دیگر حریف مس کرمان بود که به علت انصراف از رقابت ها، نتیجه این بازی نیز به سود تیم مس کرمان رقم خورد.

شش تیم لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، پاس، معتمد و پارسیان البرز در گروه دوم قرار داشتند که در نهایت تیم های لوازم خانگی کن، صنعت مس کرمان و پاس پیروز شدند راهی مرحله نهایی شوند.

با صعود سه تیم مس سونگون، دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین از گروه دیگر رقابت ها تکلیف 6 تیم مرحله نهایی این رقابت ها تعیین شد که برای تعیین سکو های اول تا سوم رقابت ها در دور نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صعود تکواندو کاران کرمانی به مرحله نهایی لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود تکواندو کاران کرمانی به مرحله نهایی لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید