مدیر تازه تماشاخانه ملک معرفی گردید

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، طی حکمی از سوی هیئت مدیره تماشاخانه ملک امیرسپهر تقی لو به عنوان مدیر تازه این تماشاخانه منصوب شد.

مدیر تازه تماشاخانه ملک معرفی گردید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تورهای استانبول و بنا به اعلام مدیریت تماشاخانه ملک، در آخرین جلسه هیئت مدیره در روز 5شنبه، مورخ 28بهمن ماه، سیدعماد عامری، رئیس هیئت مدیره این تماشاخانه، امیرسپهر تقی لو را به عنوان مدیر این تماشاخانه معرفی کرد. تقی لو که دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی و از چهره های جوان و فعال در حوزه فرهنگی است، پیش از این به عنوان کارگردان، برنامه ریز، مجری طرح و تهیه کننده فعالیت داشته و سمت های مدیریتی همانند؛ مدیر هماهنگی تماشاخانه پالیز، مدیر اجرایی مدرسه فیلم سازی هیلاج را در کارنامه خود دارد. وی طی سال های فعالیت خود با کارگردانان، گروه های نمایشی و جشنواره های متعددی همکاری داشته است.

تماشاخانه ملک به عنوان یک نهاد خصوصی مستقل فرهنگی و هنری در حوزه آثار نمایشی در بهمن ماه سال 1397 تاسیس شد و در مدت 3سال فعالیت خود، میزبان بسیاری از آثار مهم نمایشی بوده است. تماشاخانه ملک واقع در شهر تهران به آدرس؛ خیابان شریعتی، خیابان ملک، نرسیده به بهار شیراز، نبش خیابان وزوایی، پلاک13 است و با 1سالن به ظرفیت 190صندلی میزبان گروه های نمایشی می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مدیر تازه تماشاخانه ملک معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر تازه تماشاخانه ملک معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید