میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرنگاران/یزد رئیس میراث فرهنگی ابرکوه گفت: از 26 اسفندماه 1400 تا پنجم فروردین امسال 85 هزار و 500 جهانگرد از اماکن جهانگردی شهرستان ابرکوه بازدید نموده اند.

میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی

حمید مشتاقیان در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تورهای استانبول ضمن اعلام خبر فوق، اظهار کرد: کمیته اسکان ستاد خدمات سفر نوروزی تعداد 10 مدرسه، هفت بومگردی، دو مهمان سرا، یک زائرسرا، دو مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و یک هتل را جهت اسکان مسافرین نوروزی پیش بینی نموده است.

وی با بیان اینکه مجموع ظرفیت اسکان در کل شهرستان هزار و 200 نفر شب است، اضافه کرد: تا روز پنجم فروردین تعداد 85 هزار و 500 نفر از اماکن گردشگری شهرستان بازدید و دو هزار و 683 نفر نیز در واحدهای گردشگری اقامت داشته اند.

مشتاقیان بعلاوه به بازدیدهای مکرر و نظارت بر مراکز اقامتی و خدماتی اشاره نمود و اضافه کرد: تا به امروز 42 مورد بازدید نظارتی اجرا شده و دو اخطار نیز صادر شده است.

وی از استقرار دو پایگاه امدادی و شش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر در جاده جرقوئیه و فیض آباد اطلاع داد و گفت: در سطح شهرستان سه پایگاه امداد خودرو، هشت پایگاه امداد پزشکی، دو داروخانه شبانه روزی، یک بیمارستان و 11 درمانگاه نیز جهت خدمت به مردم ابرکوه و گردشگران پیش بینی شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابرکوه ادامه داد: در راستای هدایت میهمانان نوروزی سه مرکز خدمات اطلاع رسانی در موزه مردم شناسی خانه صولت، خانه آقازاده و محوطه درخت سرو کهن سال ابرکوه مستقر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی ابرکوه از قریب به 86 هزار میهمان نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید