نقی زاده: نباید انتظارات از آلومینیوم زیاد باشد، این تیم برای رتبه تک رقمی بسته شده است، زیر نظر خطیبی احیا شدم

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد این تیم برای دستیابی به رتبه ای تک رقمی بسته شده است و نباید انتظارات از آن زیاد و غیرمنطقی باشد.

نقی زاده: نباید انتظارات از آلومینیوم زیاد باشد، این تیم برای رتبه تک رقمی بسته شده است، زیر نظر خطیبی احیا شدم

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تورهای استانبول، درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز، گفت: می دانستیم برابر تیم خوب و شایسته فجر کار سختی داریم و حتی این موضوع را هم رسول خطیبی به ما گوشزد نموده بود. خدا را شکر در نیمه دوم با تغییر سیستمی که داشتیم بازی بسیار خوبی انجام دادیم و حتی سه بار توپ را به تیر دروازه زدیم که اگر آنها وارد دروازه می شدند می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.

وی در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: این تیم برای کسب رتبه تک رقمی بسته شده است و نباید انتظارات از آلومینیوم زیاد باشد، چون این موضوع باعث می گردد که بار منفی روی تیم ایجاد گردد. ما پتانسیل بالایی داریم و رسول خطیبی هم مربی جاه طلبی است، ولی می خواهیم بازی به بازی جلو برویم. ما پتانسیل گرفتن سهمیه را داریم، ولی همانطور که گفتم نباید انتظارها از آلومینیوم غیرمنطقی باشد.

نقی زاده راجع به اینکه تیمش در 9 بازی اخیر تنها یک گل دریافت نموده است، گفت: باید به کادر فنی و بازیکنان تبریک بگویم و امیدوارم که بتوانیم این آمار خوب را ادامه بدهیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم درباره شرایط خودش در این تیم نیز گفت: من دو بار رباط صلیبی پاره کردم و اگر آن مصدومیت ها اتفاق نمی افتاد به تیم ملی هم می رسیدم، چون پاسپورت مرا در زمان مربیگری کارلوس کی روش برای دعوت به تیم ملی گرفته بودند، ولی مصدومیت های سخت باعث شد تا تیم ملی را از دست بدهم. باید از رسول خطیبی تشکر کنم که به من اعتماد کرد و دوباره زیر نظر این مربی احیا شدم. امیدوارم جواب اعتماد خطیبی را بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نقی زاده: نباید انتظارات از آلومینیوم زیاد باشد، این تیم برای رتبه تک رقمی بسته شده است، زیر نظر خطیبی احیا شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: نباید انتظارات از آلومینیوم زیاد باشد، این تیم برای رتبه تک رقمی بسته شده است، زیر نظر خطیبی احیا شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید