پرسپولیس طلسم طرفدار را با 3 گل شکست ، صدرنشینی مقتدرانه سرخ ها با درخشش بمب های تابستانی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، شاگردان یحیی گل محمدی با یک بازی خوب پیروز شدند تا 3 امتیاز مهم دیگر را به دست بیاورند.

پرسپولیس طلسم طرفدار را با 3 گل شکست ، صدرنشینی مقتدرانه سرخ ها با درخشش بمب های تابستانی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول پرسپولیس و طرفدار در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در استادیوم دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با یک نماش فوق العاده پیروز شدند با 3 گل برابر رقیب به رجحان برسند.

سرخ ها در همان دقایق آغازین نیمه اول و روی همکاری خوب اسماعیلی فر و صادقی پیروز به گلزنی شدند.

در دقیقه 13 پاس از پشت محوطه اسماعیلی فر به سعید صادقی برای خود دانیال کاشته شد و پاس مدافع راست پرسپولیس به دهانه دروازه با ضربه لوکادیا تبدیل به گل شد تا مهاجم هلندی سرخ ها یک بار دیگر فرصت طلبی خود را نشان دهد.

اما ستاره بی چون و چرای سرخ ها در این ملاقات سعید صادقی بود. بازیکنی که نبض حرکات هجومی سرخ ها را در دست داشت. صادقی دقایقی بعد از گل اول یک فرصت عالی برای لوکادیا ساخت اما این بار ستاره هلندی سرخ ها پیروز به گلزنی نشد.

در دقیقه 35 اما این بار نوبت خود سعید صادقی بودتا با یک حرکت عالی و گلزنی از زیر بار فشار نقدها خارج گردد. او در صحنه گل دوم با حرکت در عرض محوطه جریمه با ضربه پای چپ به زیبایی گل دوم سرخ ها را به ثمر رساند تا سرخ ها نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر برنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان ساکت الهامی برای جبران گل های خورده پیش کشیدند اما خط دفاع مستحکم سرخ ها فرصت گلزنی به آنها نداد تا در ادامه باز هم سعید صادقی باشد که برای سرخ ها گلزنی می نماید.

در دقیقه 61 شرایطی که طرفدار جلو کشیده بود توپگیری بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ و بازیسازی سریع منجر به حرکت پا به توپ سعید صادقی شد و این بازیکن با شوتی زیبا از پشت محوطه جریمه دبل کرد.

در ادامه یحیی گل محمدی با چند تعویض کوشش کرد تا بازی را اداره کند اما خطای هندی که بیرون یا داخل 18 قدم بودنش مشکوک به نظر می رسید باعث شد تا بیژن حیدری به سود طرفدار اعلام پنالتی کند. پنالتی طرفدار را داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال به طاق دروازه سرخ ها کوبید تا بیرانوند و سرخ ها اولین گل فصل را دریافت نمایند.

در نهایت سرخها این ملاقات را با همان نتیجه 3 بر یک به سود خود به سرانجام بردند تا با 11 امتیاز همچنان صدرنشن لیگ باقی مانند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، نعتمی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

ترکیب طرفدار: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، مشخص عباسیان، سیدمحمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس طلسم طرفدار را با 3 گل شکست ، صدرنشینی مقتدرانه سرخ ها با درخشش بمب های تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس طلسم طرفدار را با 3 گل شکست ، صدرنشینی مقتدرانه سرخ ها با درخشش بمب های تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید