پرفروش ترین فیلم این هفته گیشه آمریکا

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، تهران (پانا) - فیلم مارولی شانگ چی و افسانه ده حلقه هیجانی را که گیشه آمریکا به شدت به آن نیاز داشت به بازار تزریق کرد.

پرفروش ترین فیلم این هفته گیشه آمریکا

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، این فیلم توانست در اولین آخر هفته اکران خود 71 میلیون دلار در گیشه بدست آورد و احتمالا در تعطیلات چهارروزه روز کارگر به رقم 83.5 میلیون دلار هم دست پیدا کند. پیش بینی می شد این فیلم بتواند بین 45 تا 50 میلیون دلار فروش داشته باشد.

شانگ-چی و افسانه ده حلقه از لحاظ اندازه فروش در اولین آخر هفته اکران در دوران کرونا پس از بیوه سیاه با 80.3 میلیون دلار و بالاتر از F9 با 70 میلیون دلار صندلی دوم پیروز ترین ها را از آن خود کرد.

این فیلم ماجراجویی ساخته کمپانی مارول البته از لحاظ فروش در آخر هفته منتهی به روز کارگر که به طور سنتی یک آخر هفته ضعیف در گیشه قلمداد می گردد هم صاحب رکورد شد. پیش از این فیلم هالووین در سال 2007 در این بازه زمانی 30.6 میلیون دلار فروش داشت.

البته باید اشاره نمود فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه برخلاف بیوه سیاه صرفا در سینما اکران شد و در سرویس های استریم عرضه نشده است. این فیلم در سطح دنیا و در بازارهای کشورهایی چون فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بریتانیا مجموع فروش خود را به عدد 127.6 میلیون دلار رساند.

صندلی دوم پرفروش ترین های این هفته هم به فیلم ترسناک کندی من با 10.5 میلیون دلار فروش رسید. فیلم گای آزاد هم با 8.7 میلیون دلار سومین فیلم پرفروش این هفته لقب گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پرفروش ترین فیلم این هفته گیشه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین فیلم این هفته گیشه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید