پیشرفت 60 درصدی احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه13

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه13 با اشاره به طراحی و احداث نیروگاه خورشیدی 130 کیلو واتی در بوستان جنگلی سرخه حصار، از پیشرفت 60 درصدی این پروژه اطلاع داد .

پیشرفت 60 درصدی احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه13

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تورهای استانبول به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه عملیات احداث نیروگاه خورشیدی در بوستان جنگلی سرخه حصار پس از جانمایی ، وارد مرحله اجرا شده است، افزود: در حال حاضر، عملیات پایه گذاری ، طراحی الکتریکال و نصب استراکچر و چاه ارت از ابتدای فروردین ماه تا کنون از سوی اداره محیط زیست منطقه صورت گرفته است .

او افزود : این نیروگاه خورشیدی در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع در انتهای جاده سلامت مشرف به پایگاه ویژه مدیریت بحران در بوستان جنگلی سرخه حصار در حال احداث است .

علی احمدی هدف از این اقدام را کاهش مصرف برق و انرژی بوستان و ترویج انرژی های نو و تجدید پذیر برشمرد و افزود: در این نیروگاه، 342 پنل خورشیدی با توان فراوری 130 کیلو وات برق نصب می گردد .

شهردار منطقه13 درباره ساخت نیروگاه خورشیدی گفت: با توجه به اجرای پروژه قطب گردشگری شرق تهران در منطقه13، یکی از زیرساخت های لازم برای اجرای این پروژه و طرح های مربوط به آن، تامین برق آنهاست، به همین علت بحث ایجاد نیروگاه خورشیدی در دستور کار نهاده شد تا برق بخش اعظمی از این پروژه ها را تامین کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پیشرفت 60 درصدی احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت 60 درصدی احداث نیروگاه خورشیدی در منطقه13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید