گلکسی S22 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در آمریکا شدند

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، گوشی های گلکسی S22 اولترا و گلکسی A13 که در واقع قدرتمندترین و مالی ترین گوشی های سامسونگ به حساب می آیند، توانستند در مقایسه با سایر گوشی های شرکت کره ای برترین عملکرد را از لحاظ فروش در بازار آمریکا از خود به نمایش بگذارند.

گلکسی S22 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در آمریکا شدند

به خاطر شرایط نابسامان مالی و کاهش اعتماد کاربران، آمار فروش گوشی در بازار آمریکای شمالی خیلی خوب نبوده و در سه ماه دوم سال 2022 حدودا 6.4٪ کاهش داشته است. با این حال سامسونگ توانسته با عرضه گوشی های مالی از سری گلکسی A و بعلاوه گوشی های پرچم دار سری گلکسی S، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و در مقایسه با سه ماه دوم سال 2021، از لحاظ فروش گوشی حدودا 4٪ رشد داشته باشد.

بازار آمریکای شمالی در سه ماه دوم سال جاری میزبان 35.4 میلیون گوشی هوشمند از شرکت های مختلف بوده است که در این بین اپل برترین عملکرد را از خود به جای گذاشته و سامسونگ هم توانسته رتبه دوم را مال خود کند. شرکت کره ای در این بازه زمانی، 9 میلیون گوشی هوشمند در این بازار فروخته که در مقایسه با 8.7 میلیون دستگاه در سال گذشته، رشدی 3 درصدی را نشان می دهد تا بدین ترتیب سهم سامسونگ از بازار از 23٪ در سه ماه دوم سال 2021 به 26٪ افزایش پیدا کند. موتورولا هم بعد از سامسونگ، با 9٪ سهم از بازار در رده سوم و TCL و گوگل هم به ترتیب با 5 و 2٪ در رده های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

گلکسی S22 و S22 اولترا و گلکسی A13 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ بوده اند

تقریبا باید بگوییم مثل همواره، اپل توانسته بازار گوشی های بالارده را کاملا تصاحب کند. آیفون 13 با اختلاف زیاد، پرفروش ترین گوشی در سه ماه دوم سال جاری بوده و بعد از آن هم گوشی هایی نظیر آیفون SE و آیفون 13 پرو مکس و 13 پرو و 12 قرار دارند. در رده ششم اما نماینده ای از سامسونگ را شاهد هستیم؛ آن هم گران ترین و برترین گوشی این شرکت یعنی گلکسی S22 اولترا که اوایل سال جاری رسما راهی بازار شد. در رده دهم جدول هم گلکسی S22، مدل استاندارد از پرچم داران کنونی سامسونگ را شاهد هستیم که دو پله بالاتر از خود، گلکسی A13، یکی از مقرون به صرفه قیمت ترین گوشی ها از سری گلکسی A را می بیند. در رده هفتم و نهم هم به ترتیب موتو G پاور 2022 و آیفون 13 مینی قرار گرفته اند تا بدین ترتیب تمام چهار مدل گوشی اپل از سری آیفون 13 را در فهرست ده گوشی پرفروش سه ماه دوم سال 2022 ببینیم.

به خاطر کاهش قدرت خرید کاربران در آمریکای شمالی، گلکسی A13 توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد. قیمت مناسب این گوشی در کنار عملکرد سخت افزاری مناسب باعث شده کاربرانی که پیش از این گوشی هایی در بازه قیمتی 250 تا 600 دلار خریداری می کردند اکنون به خرید مدل های مقرون به صرفه تر تمایل پیدا نمایند.

تحلیل گران پیش بینی می نمایند که در شش ماه دوم سال 2022 در بازار آمریکای شمالی، رقابت بین شرکت های تولیدنماینده گوشی های هوشمند بیشتر گردد. چرا که آن ها در کنار شرکت های مخابراتی قرار است تخفیف های خوبی برای محصولات خود در نظر بگیرند. شما می توانید عملکرد شرکت های مختلف از لحاظ فروش گوشی در سه ماه دوم سال 2022 در بازار آمریکا را در زیر مشاهده کنید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی S22 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در آمریکا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S22 اولترا و A13 پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در آمریکا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید