شروع طرح پاییزه کتاب در 119 کتابفروشی خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، افشین تحفه گر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب در خراسان رضوی، گفت: طرح پاییزه کتاب 1400 با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم از 29 آبان تا 3 آذرماه در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر استان اجرا می گردد.

شروع طرح پاییزه کتاب در 119 کتابفروشی خراسان رضوی

وی با اشاره به اینکه 119 کتابفروشی در خراسان رضوی میزبان پاییزه کتاب 1400 هستند، اضافه کرد: 89 کتابفروشی در مشهد و 30 کتابفروشی در سایر شهرستان های استان در این طرح شرکت کردند.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند ضمن مراجعه به سایت tarh.ketab.ir از اسامی کتابفروشی های عضو پاییزه کتاب 1400 در استان اطلاع پیدا نمایند.

تحفه گر گفت: 20 درصد تخفیف برای کتاب های تالیفی و 15 درصد تخفیف برای آثار ترجمه در این طرح به مخاطبان کتابخوان اختصاص داده می گردد.

وی در ارتباط با کتاب هایی که شامل طرح پاییزه کتاب می شوند نیز گفت: کتاب های عمومی، دانشگاهی، کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتاب های آموزشی و یاری آموزشی، اُفست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و بعلاوه کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح نمی شوند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کتابفروشی های مشارکت نماینده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند، گفت: تمام طرح هایی که به مناسبت های مختلف برای فروش کتاب در نظر گرفته می گردد، از جمله طرح های فروش فصلی و یا برگزاری نمایشگاه ها، از اقداماتی است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "شروع طرح پاییزه کتاب در 119 کتابفروشی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح پاییزه کتاب در 119 کتابفروشی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید