اعترافات جالب و حرف های جنجالی اسطوره ، مارادونا: زامبی شده بودم

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، سایت مارکا کلکسیونی از اظهارات جالب و رفتارهای عجیب کاپیتان تیم ملی آرژانتین و قهرمان جام جهانی 1986 را جمع آوری نموده که در ادامه می خوانید.

اعترافات جالب و حرف های جنجالی اسطوره ، مارادونا: زامبی شده بودم

دیه گو مارادونا در دوران بازیگری اش بهترین بازیکن دنیا بود و هنوز هم خیلی ها او را به عنوان بهترین بازیکن تمام ادوار می شناسند. اگرچه او خیلی وقت است که کفش هایش را آویزان نموده اما از همان زمان که بازنشسته شده با کارها و حرف هایش اجازه نداده جذابیتش برای رسانه ها کمتر از زمانی باشد که در زمین بازی همه را مجذوب خود می کرد. با اینکه بیشتر حرف ها و حرکات دیه گو به دلیل عجیب و غریب بودن شان جذابیت داشتند اما او هرگز ابایی از بیان آنها نداشت. سایت مارکا کلکسیونی از اظهارات جالب و رفتارهای عجیب کاپیتان تیم ملی آرژانتین و قهرمان جام دنیای 1986 جمع آوری نموده که در ادامه می خوانید:

درباره مشکل اعتیادش

هیچ چیز برایم نمانده بود. زامبی (مرده متحرک) شده بودم. در بخشی از دوران بازیگری ام مواد مصرف می کردم اما نه برای اینکه روانم را تحریک کنم.آنهایی که می گویند کوکائین باعث تهییج شما می گردد هیچ چیزی نمی دانند. اگر کوکائین مصرف کنید که بروید خوب فوتبال بازی کنید، اصلاً نمی توانید بازی کنید. مصرف کوکائین اصلا برای رفتن به زمین بازی خوب نیست، به درد زندگی هم نمی خورد. کلاً بی مصرف است. من اولین بار سال 1982 در اروپا مواد را امتحان کردم. آن زمان 22 سالم بود. همانقدر هم برای من کافی بود که احساس سرزندگی کنم. مواد را امتحان کردم چون همه جای فوتبال از اینجور موادها هست. عادت داشتم با چراغ های خاموش به توالت بروم. یک بار که آنجا بودم ناگهان دالما (دختر عظیم مارادونا) در زد و من وحشتم کردم. از نگاه همه من یک معتاد بودم، معتاد هستم و همواره یک معتاد خواهم بود چون معتادان به مواد مخدر هرگز و به هیچ وجه بخشیده نمی شوند.

دریافت تفنگ به سمت وبلاگ تورهای استانبول

وبلاگ تورهای استانبول از آن دسته افرادی بودند که دیه گو همواره با آنها اختلاف و درگیری داشت و نمونه اش هم سال 1994 درست پیش از مثبت اعلام شدن تست دوپینگش در در جام دنیای آمریکا بود. آن سال او جلوی در ورودی منزلش یک تفنگ بادی را به سمت وبلاگ تورهای استانبول نشانه گرفت. سال 2013 هم او دوباره با وبلاگ تورهای استانبول درگیر شد و به سمت شان سنگ پرتاب کرد و به یکی از آنها هم لگد زد. یکی از عکاسانی که در محل حضور داشت به نشریه ال موندو گفت: وقتی داشتیم عکس می گرفتیم، مارادونا آغاز به توهین به ما کرد. همانطور که به عکس دریافت مان ادامه می دادیم، او دنبال سنگ می گشت و چندتایی را هم به سمت ما پرتاب کرد، بعد هم نزدیک تر آمد و به یکی از همکاران من لگد زد.

درگیری های داخل زمین و کشمکش با هم تیمی ها

یکی دیگر از محرومیت های مارادونا در دوران بازیگری اش پس از یک درگیری فیزیکی آشوب ساز به عنوان بازیکن بارسلونا بود. آن اتفاق در جریان بازی فینال جام حذفی اسپانیا در سال 1984 رخ داد؛ زمانی که میگل آنخل سولا از تیم اتلتیک بیلبائو را زد و به سبب آن سه ماه محروم شد. او اما در اسپانیا نماند تا محرومیتش را سپری کند و به ناپولی رفت.

مارادونا اما نه فقط با بازیکنان حریف بلکه با اطرافیان خودشهم درگیرهایی داشت. در یک مورد از آنها پلیس از او به خاطر متهم شدن به حمله فیزیکی به نامزد سابقش روسیو اولیوا در شهر مادرید بازپرسی کرد. پلیس اطمینان داشت که یک مشاجره بسیار متشنج میان آنها درگرفته بوده است.

درباره کاپیتانی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

کاپیتان کردن مردی که قبل از یک بازی (به خاطر داشتن استرس) 20بار به دستشویی می رود، بی فایده است. هیچ کس در ارزش های مسی شک ندارد اما او قطعاً بهترین گزینه موجود برای کاپیتان تیم ملی نیست.

درباره کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یک گل می زند و به شما شامپو می فروشد. (اشاره به حضور در آگهی تبلیغاتی یک برند معروف شامپو)

درباره مقایسه مسی و رونالدو

دوست داشتم کریستیانو آرژانتینی بود اما ما در کشورمان یکی داشتیم که خیلی شبیه او بود، گابریل باتیستوتا. من مسی را به مراتب بیشتر دوست دارم.

جنگ با سیاستمداران آمریکایی

جورج بوش (رئیس جمهوری سابق آمریکا) یک قاتل است. من ترجیح می دهم با فیدل کاسترو (رهبر سابق کوبا) رفیق باشم. دونالدو ترامپ (رئیس جمهوری فعلی آمریکا) هم یک عروسک خیمه شب بازی است. خیلی دوست داشتم به آمریکا بروم و با بیل کلینتون روبه رو شوم اما محافظان او به من اجازه نمی دادند وارد (کاخ سفید) شوم.

پله

به پله بگویید به موزه برگردد، پله گفته نیمار بهتر از مسی است؟ فکر کنم قرص هایش را اشتباهی خورده و سن که بالا می رود روی تصمیم گیری هایت تأثیر می گذارد. پله 20 سال است که هیچ کاری ننموده. شما او را حتی در سوپرمارکت هم نمی بینید. او را فقط در گالاها (مراسم سالانه معرفی بهترین بازیکن دنیا) پشت رئیس فیفا می بینید که مثل یک مترسک آنجا ایستاده است.

درباره فیفا، فدراسیون فوتبال آرژانتین و رؤسای آنها

من آدرس سایت ژوائو هاوه لانژ (رئیس سابق فیفا) را سارق دات کام می گذارم. او واترپولو بازی می کرد، پس حتی نمی تواند درباره فوتبال حرف بزند. سپ بلاتر (دیگر رئیس سابق فیفا)؟ برای من او مانند یک فرزند است. بله یک فرزند نامآغاز. آفا (فدراسیون فوتبال آرژانتین)؟ باید آنجا یک نارنجک بیندازید و همه چیز را از اول بسازید. من واقعاً دوست دارم کلی کار در آنجا انجام دهم اما متأسفانه دور و بر تیم ملی کلی خائن است به همین دلیل دیگر نمی خواهم برگردم. ما یک آفای جدید می خواستیم و (کلودیو فابیان) تاپیا را روی کار آوردیم. فوتبال هم مافیا دارد. پول ندهی نمی گذارند حتی تمرین کنی.

خورخه سامپائولی (سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین)

اگر توپ را برای سامپائولی بیندازید آن را با دست برمی دارد و به تو پس می دهد. همه از کلوچه هایی که سامپائولی آورد خوردند. کامپیوترها، پهپاد ها، 14تا دستیار و... اما آرژانتین هیچ کاری نمی نماید.

درباره مربیان و بازیکنان آرژانتین

اسکار روجری (بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین) یک دله سارق است، من لوئیس منوتی (سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین) را نمی بخشم. او گذاشت لاک پشتم فرار کند، دانیل پاسارلا (بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین) باید بفهمد که تاریخ فوتبال آرژانتین با موهای بلند نوشته شده است، کارلوس بیلاردو (سرمربی سابق آرژانتین) آدم حقیری است، دوست ندارم فیلسوف شوم؛ این کار خورخه والدانو (بازیکن سابق رئال مادرید و تیم ملی آرژانتین) است. او هنوز هم کلی دروغ برای گفتن دارد، خولیو گروندونا (رئیس سابق آفا) به من دروغ گفت و بیلاردو هم به من خیانت کرد. من می خواستم به هوگو گاتی فقط دو گل بزنم اما وقتی او مرا خپل صدا کرد تصمیم گرفتم چهار گل به او بزنم و به چولو (دیه گو سیمئونه) به عنوان یک مربی تبریک می گویم اما او با من رابطه خوبی نداشت و دوستی بین ما مُرد.

درباره دنی آلوز

او یک عوضی است. 28بار توپ را سانتر کرد و 4تایش خوب بود. این آدم زیاد حرف می زند چون در قسمتی از زمین قرار گرفته است که کسی فوتبال بازی نمی نماید. اگر باز هم بخواهید درباره اش حرف بزنید من می روم.

درباره دیوید بکام

با اینکه همواره سرگرم همسرش و کارهای او بوده، گاهی اوقات هم فرصت پیدا می نماید بازی های خوبی انجام دهد. با این حال او هنوز هم چیزهایی به تیم ملی اش بدهکار است.

سرخیو راموس

دیگر نگذارید راموس دیوانه گردد. دیه گو گودین (مدافع سابق اتلتیکومادرید) بهترین (مدافع میانی) است و بس.

رئال مادرید

رئال مادرید قبل از آنکه ژوزه مورینیو مربی اش گردد یک زباله دانی بود.

ویسنته دل بوسکه

او خیلی چیزها کم دارد تا به یک مربی دل چسب تبدیل گردد.

پیتر شیلتون

شیلتون بگذار یک راز را به تو بگویم. آن گل را با دست به تو زدم.

مطبوعات

اگر قرار باشد مثل فرناندو نیمبرو با لابی کردن با وبلاگ تورهای استانبول، سرمربی تیم ملی شوم، استعفا می کنم. مطبوعات آرژانتینی با من مثل یک تکه آشغال رفتار کردند.

کلیسا

وقتی به واتیکان رفتم و دیدم همه چیز از طلا ساخته شده است، یک گلوله آتش شدم.

منبع: ایران ورزشی

به "اعترافات جالب و حرف های جنجالی اسطوره ، مارادونا: زامبی شده بودم" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعترافات جالب و حرف های جنجالی اسطوره ، مارادونا: زامبی شده بودم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعترافات جالب و حرف های جنجالی اسطوره ، مارادونا: زامبی شده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید