بارسلونا رسماً فران تورس را به خدمت گرفت

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی به بارسلونا پیوست.

بارسلونا رسماً فران تورس را به خدمت گرفت

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود از عقد قراردادی 4 سال و نیمی با فران تورس مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی اطلاع داد.

تورس به علت نداشتن فرصت کافی بازی در سیتی، ترجیح داد به کشورش برگردد و به تیم تحت راهنمایی ژاوی هرناندس ملحق گردد.

به گزارش مارکا، رقم قرارداد تورس با بارسلونا 65 میلیون یورو (55 میلیون یورو به عنوان رقم پایه و 10 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش) است و تا انتها ماه ژوئن سال 2025 اعتبار دارد.

بند فسخ قرارداد این بازیکن 21 ساله هم یک میلیارد یورو ثبت شده تا به خدمت گرفتنش از بارسلونا برای مشتریان بعدی این بازیکن ملی پوش کار ساده ای نباشد.

بارسلونا پس از بازنشسته شدن سرخیو آگوئرو به علت مشکل قلبی اش درصدد جذب یک مهاجم نو بود و حالا بازیکن سابق والنسیا به جانشین ستاره آرژانتینی پیشین کاتالان ها تبدیل شده است. او که تابستان سال 2020 با قراردادی 23 میلیون یورویی (به علاوه 12 میلیون پاداش) به سیتی پیوست، فصل گذشته برای آبی پوشان شهر منچستر 36 باز در تمامی رقابت ها انجام داد و 13 گل زد. تورس اما در این فصل به علت مصدومیتی که هنوز هم کاملاً رفع نشده، تنها 4 بازی انجام داده و 2 گل زده است.

ایت بلیچر ریپورت هم نگاهی کنایه آمیز به این جابجایی انداخته و با یک عکس، تورس را به هدیه ای برای کریسمس از جانب پپ گواردیولا، سرمربی سیتی به ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا تشبیه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بارسلونا رسماً فران تورس را به خدمت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا رسماً فران تورس را به خدمت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید