بارسلونا فعلا اقدامی برای جذب کاوانی و هالند نکرده است، ژاوی: بیش از حد تصورمان به زمان احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- بارسلونا و الچه باید در چارچوب بازی های هفته هجدهم فصل 22-2021 لالیگا به مصاف هم می فرایند.

بارسلونا فعلا اقدامی برای جذب کاوانی و هالند نکرده است، ژاوی: بیش از حد تصورمان به زمان احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، افت بارسلونا همچنان ادامه دارد و حال آن ها 4 بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند که دو بازی در لالیگا بوده است. بارسلونا با یک بازی کمتر از رقبای خود در لالیگا، فاصله 18 امتیازی را با صدر جدول تجربه می نماید که به هیچ وجه برای این تیم قابل قبول نیست. مصدومیت های بازیکنان بارسلونا نیز شرایط را برای این تیم سخت تر از قبل می نماید. آن ها امیدوارند در آخرین بازی سال 2021 در نیوکمپ، پیروز شوند و با انرژی مثبت بیشتری به مصاف آخرین بازی سال مقابل سویا بروند.

الچه همچون فصل گذشته در رده های پایینی جدول لالیگا قرار گرفته است. الچه در ده بازی اخیر خود در لالیگا فقط دو بار پیروز به کسب پیروزی شده که هر دو در خانه بوده است. آن ها پنج شکست را در ده بازی اخیر خود تجربه نموده اند. الچه در مجموع بازی های خارج از خانه خود در این فصل، فقط یک بار پیروز شده است.

مهاجم اروگوئه ای شیاطین سرخ به بازی در لالیگا علاقه مند است. ادینسون کاوانی، مهاجم 34 ساله و اروگوئه ای باشگاه منچستریونایتد تا سرانجام فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از ESPN، بر خلاف شایعات اخیر، سران بارسلونا تا به امروز هیچ اقدامی برای جذب ادینسون کاوانی انجام نداده اند اما از تمایل این بازیکن به حضور در لالیگا و هزینه های انتقال او آگاه هستند. کاوانی تا به امروز درخواست خروج خود را به سران منچستریونایتد ارائه ننموده است اما از بازی در لالیگا و بارسلونا استقبال می نماید. در حال حاضر اولویت اصلی سران بارسلونا جذب فران تورس در ژانویه است و هنوز برنامه معینی برای جذب یک مهاجم در جابجایی زمستانی ندارند.

اولویت اول بارسلونا برای جابجایی ژانویه جذب فران تورس است. اخیرا اخباری مبنی بر برنامه ریزی باشگاه های اینتر و بارسلونا برای معاوضه الکسیس سانچز و لوک دی یونگ در پنجره زمستانی منتشر شده بود، اما به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد. به نقل از فابریتزیو رومانو، اینتر و بارسا هیچ مذاکره ای برای معاوضه این دو مهاجم شیلیایی و هلندی نداشته اند و قصدی برای انجام چنین معامله ای ندارند. اولویت اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله فران تورس است و برای خرید او از منچستر سیتی برنامه ریزی می نمایند. طبق گزارشات دیگر، خروج دی یونگ از بارسلونا در پنجره جابجاییی پیش رو قطعی است. اما اینتر فعلا تمایلی به خروج الکسیس سانچز از باشگاه ندارد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس در خصوص این ملاقات، جابجایی و شرایط بارسلونا صحبت کرد. به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در کنفرانس خبری گفت: ما سعی می کنیم در سبک بازی تمایز ایجاد کنیم که این برای ما بیش از حد تصورمان هزینه دارد. بازی فردا یک بازی مهم است. تیم در حال پیشرفت است. در آخرین بازی سال در نیوکمپ به حمایت و عشق هوادارانمان احتیاج داریم. ما بیش از حد تصورمان به زمان احتیاج داریم. من خوش بینم و بازیکنانم با انگیزه و مشتاق برای برداشتن قدمی رو جلو هستند.

به بازیکنانم ایمان دارم. ما به کسب نتیجه احتیاج داریم و احساسات خوبی در تیم وجود دارد. مقابل الچه، این یک قدم رو به جلو برای پیروزی است. در این بازی پیروز می شویم و سه امتیاز را کسب می کنیم. هدف اصلی ما قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و نادیده نگرفتن شانس کسب عناوین است. ما چیزی را رد نمی کنیم. دمبله و آلبا هر دو خوب هستند و احتیاجی به نگرانی نیست.

تیم احتیاج به کسب پیروزی دارد. ما خوب کار می کنیم و نگرش و تعهد خوبی داریم. ما می خواهیم پیروز شویم. برای تغییر پویایی مان به پیروزی احتیاج داریم. کسب نتیجه برای ما لازم است و به هر شش امتیاز بازی های به جای مانده در این سال احتیاج داریم. ما کارها را خوب انجام می دهیم اما این برای رقابت کردن کافی نیست. باید هر طور شده پیروز شویم. چیزی که الان مرا نگران می نماید، بازی های مان و زمان حال است. ما همان کسی هستیم که هستیم. مصدومان تیم باز خواهند گشت. من هنوز همان ذهنیت را دارم. تغییر را در تیم می بینم و باید این تغییر را به نتایجمان انتقال دهیم. همه چیز خوب پیش می رود، طرح ما خوب است، چاره ای جز ادامه کار و تلاشمان نداریم. بعداً به جابجایی فکر خواهیم کرد.

ارلینگ هالند؟ در حال حاضر ما شرایط مالی سختی داریم و باید به این فکر کنیم که چنین چیزی آسان نخواهد بود. ما محدودیت دستمزد هم داریم. ما در خصوص احتمالات جذب یک بازیکن معین صحبت ننموده ایم. تباس؟ او مسرور می گردد اگر بازیکنانی مانند هالند به لالیگا بیایند، این به سود لیگ و همه ما است. خروجی ها؟ تمام احتمالات را در نظر می گیریم. اگر بازیکنی جذب کنیم، پس بازیکنانی هم باید جدا شوند. باید دستمزدها را اصلاح کنیم اما به آن فکر نمی کنیم. باید به بازی مقابل الچه و سویا و کسب امتیاز فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بارسلونا فعلا اقدامی برای جذب کاوانی و هالند نکرده است، ژاوی: بیش از حد تصورمان به زمان احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا فعلا اقدامی برای جذب کاوانی و هالند نکرده است، ژاوی: بیش از حد تصورمان به زمان احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید