منچسترسیتی و ثبت 19 برد در 19 بازی، گواردیولا: می بریم چون پول زیاد و بازیکنان فوق العاده داریم!

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، خبرگزاری خبرنگاران- سیتیزن ها ضمن تمدید کردن فرایند شکست ناپذیری خود به 26 بازی، به نوزدهمین برد پیاپی دست یافتند.

منچسترسیتی و ثبت 19 برد در 19 بازی، گواردیولا: می بریم چون پول زیاد و بازیکنان فوق العاده داریم!

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، منچسترسیتی به عادت هفته ها و ماه های اخیر، یک برد دیگر کسب کرد تا یک قدم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک تر گردد. در شبی که تفکرات تاکتیکی دو مربی باعث شد موقعیت گل ها زیادی را شاهد نباشیم، سیتیزن ها با زدن دو گل از روی ارسال ها بار دیگر انعطاف پذیری تاکتیکی خود را نشان دادند و بدین ترتیب با دست پر به انگلیس بر می گردند.

منچستر سیتی با توجه به پیروزی شب گذشته مقابل مونشن گلادباخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر پیمودن بخش زیادی از راه صعود، نوزدهمین برد پیاپی خود در همه رقابت ها را هم کسب کرد. همین عملکرد فوق العاده سیتی باعث شده که از آن ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ یاد گردد اما پپ گواردیولا نظر دیگری دارد.

پیروزی منچسترسیتی برابر مونشن گلادباخ، نوزدهمین پیروزی متوالی سیتیزن ها در تمام مسابقات بود. تنها بایرن مونیخ هانسی فلیک با 23 پیروزی متوالی و رئال مادرید فصل 2014/15 با 22 پیروزی متوالی در تمام رقابت ها، عملکرد بهتری میان تیم های حاضر در 5 لیگ معتبر اروپا داشتند. منچسترسیتى همچنین اولین تیم تاریخ سطح اول فوتبال انگلیس است که در 12 بازى متوالى خارج از خانه در تمام مسابقات، به پیروزى مى رسد. منچسترسیتی در تمام 4 بازی خارج از خانه این فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا، کلین شیت نموده است. آخرین تیمی که چنین آماری ثبت نموده بود، منچستریونایتد در فصل 2010/2011 بود. سیتیزن ها تا به اینجای فصل 2020/21 در تمام رقابت ها 24 کلین شیت داشته اند که یک کلین شیت بیشتر از تمام فصل گذشته این تیم است.

عملکرد منچسترسیتی در 19 بازی اخیر در همه رقابت ها

19 برد

49 گل زده

6 گل خورده

13 کلین شیت

تیم های انگلیسی رکورددار بیشترین برد پیاپی در همه رقابت ها

منچسترسیتی: 19 برد پیاپی در فصل 2020/21

آرسنال: 14 برد پیاپی در فصل 1987/88

پرستون: 14 برد پیاپی در فصل 1891/92

تیم های رکورددار بیشترین برد پیاپی در همه رقابت ها (پنج لیگ معتبر اروپایی)

بایرن مونیخ: 23 برد پیاپی در سال 2020

رئال مادرید: 22 برد پیاپی در فصل 2014/15

منچسترسیتی: 19 برد پیاپی در فصل 2020/21

پپ گواردیولا بعد از پیروزی دو گله تیمش برابر مونشن گلادباخ گفت: به طور کلی ما بازی را کنترل کردیم اما به اندازه کافی مخصوصاً در جلوی زمین فرصت طلب نبودیم. در این مسابقات ما باید به این لحاظ با پیشرفت روبرو شویم.

هنگامی که به بایرن مونیخ نگاه می کنم می توانم متوجه شوم که ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم. در حال حاضر فقط به بازی سه روز آینده برابر وستهام فکر می کنم. البته اگر طرفداران معتقد هستند که ما مدعی قهرمانی هستیم باید آن را قبول کنیم اما توجه داشته باشیم که سیتی در تاریخ خود تنها یک بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده است.

سپس خبرنگاری از او پرسید که خودش دلیل اصلی رسیدن به رکورد 19 پیروزی پیاپی را چه می داند و سرمربی اسپانیایی که در چند سال گذشته بارها با این اتهام روبرو شده که تنها در تیم های ثروتمند می تواند پیروز باشد، در پاسخی طعنه آمیز گفت: ما پول زیادی برای خرید بازیکنان خارق العاده زیادی داریم. درست است؛ ما همواره به خاطر پول برنده می شویم. بدون داشتن چنین بازیکنانی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. این تیم گروه فوق العاده ای را تشکیل داده اند و از رابطه ای باورنکردنی با یکدیگر برخوردار هستند. آنها در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منچسترسیتی و ثبت 19 برد در 19 بازی، گواردیولا: می بریم چون پول زیاد و بازیکنان فوق العاده داریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی و ثبت 19 برد در 19 بازی، گواردیولا: می بریم چون پول زیاد و بازیکنان فوق العاده داریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید