اخبار اقتصادی

جزیره یاس ابوظبی ، مقصدی برای تفریح و تفریح

جزیره یاس ابوظبی، به عنوان قلب تپنده این شهر و یکی از محبوبترین مقاصد گردشگری در دنیا شناخته می گردد. در این جزیره مصنوعی که در 30 کیلومتری مرکز امارات متحده عربی (شهر ابوظبی) قرار گرفته است، جاذبه هایی مثل کلوب های ساحلی، پارک های موضوعی هیجان انگیز،...

4 اردیبهشت 1403

هر روستای این منطقه یک معدن دارد!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهسرخ گفت: در شهرستان بالغ بر 28 معدن و 28 روستا داریم، عملاً هر روستا در محدوده خودش یک معدن دارد.

2 اسفند 1402

قیمت دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا اعلام شد ، قیمت کارخانه مهر 1402

قیمت دایون Y7 رسماً از سوی شورای رقابت مشخص شد. صنایع خودروسازی ایلیا برنامه دارد تا این شاسی بلند دو دیفرانسیل را به سرعت وارد بازار کند. شورای رقابت بهای درب کارخانه این خودرو را بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان مشخص کرد.

16 مهر 1402

گفت وگو با محمدرضا رامخو، بنیان گذار برند رونیکس به بهانه روز صنعت، رونیکس؛ از تولد تا رونق بازار ابزار

برند رونیکس را به کیفیت و تنوع بی نظیر محصولاتش می شناسند. برندی که توانسته در سال های گذشته با تکیه بر تخصص، استفاده از تکنولوژی روز جهان در ساخت ابزار، شناخت احتیاج بازار، نیروی انسانی متعهد و خدمات پس از فروش متمایز، نگاه مصرف کننده به ابزار را تغییر...

10 تیر 1402

گرانترین آیفون دنیا کجا فروخته می گردد؟

زومیت نوشت: با افزایش قابل توجه مالیات واردات در ترکیه، این کشور هم اکنون گران قیمت ترین آیفون های جهان را می فروشد.

22 خرداد 1402

جای خالی هنر در ایستگاه های متروی اصفهان

ایسنا/ این خبر پیرامون جای خالی هنر در ایستگاه های متروی اصفهان برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

28 فروردین 1402

کسب و کار های 10 میلیاردر دنیا

میلیاردر ها جزو قدرتمندترین انسان های روی زمین هستند. آن ها نفوذ قابل توجهی بر بخش اعظمی از اقتصاد جهانی دارند و در طیف وسیعی از حوزه ها، از سیاست بین المللی تا رسانه و فعالیت های بشردوستانه و نوآوری های علمی، نقش های کلیدی بازی می نمایند. آن ها چهره های...

24 اسفند 1401

واردات خودرو های دست دوم از منطقه ها آزاد چقدر عایدی عاید دولت می نماید؟

با توجه به اینکه خودرو های موجود در منطقه ها آزاد دست دوم محسوب می شوند صدور مجوز شماره گذاری این خودرو ها منجر به عایدی ریالی قابل توجه برای دولت خواهد شد.

16 بهمن 1401

پرسپولیس نرخ استقلال را شکست!

تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی خواهند رفت و هواداران پرسپولیس بعد از 12 هفته می توانند بازی تیم خود را از نزدیک تماشا کنند. پرسپولیس در حالی قیمت سکو های مختلف را اعلام کرده که نرخ...

13 بهمن 1401

نکات ضروری برای توریست های فینال لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش خبرنگاران، برگزاری مسابقات فوتبال میان تیم های مطرح جهان، همچون مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا فرصت خوبی است تا توریست ها راهی شهرهای میزبان مسابقات شوند.

22 دی 1401

هیوندای کونا می تواند وارد ایران گردد

با توجه به جزئیات قانون واردات خودرو و مشخصات اعلام شده برای خودروهایی که امکان ورود به بازار ایران دارند هیوندای کونا که در ایران ناشناخته است می تواند وارد گردد.

8 آذر 1401

کاهش تردد در محور های برون شهری

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2442 ترددشمار فعال در محور های برون شهری، نسبت به روز قبل 8.2 درصد کاهش را نشان می دهد.

22 آبان 1401

استخراج ارز دیجیتال با تلفن همراه امکان پذیر است؟

گجت نیوز نوشت: برای بسیاری از کاربران این سوال پیش آمده که آیا استخراج ارز دیجیتال با گوشی ممکن است؟. در اینجا به تمامی سوال ها در این زمینه پاسخ می دهیم.

13 آبان 1401

تمرکز بر سخت افزار استراتژی دفاعی تازه گوگل

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، منابع آگاه می گویند ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، تمرکز بر فراوری انواع سخت افزار را برترین راه برای محافظت از این شرکت در برابر مسائل بازار در حال تغییر محصولات سیار می داند. به گفته سیسی هسیائو، معاون واحد دستیار...

28 مهر 1401

مخبر: ایجاد منطقه ها آزاد موانع توسعه تجارت را رفع و اثرات تحریم ها را خنثی می نماید

معاون اول رییس جمهور گفت: تحریم های ایران و روسیه نباید به بهانه و مانعی برای توقف و کند شدن برنامه های همکاری دو کشور تبدیل گردد.

15 مهر 1401

جزئیات طرح مالیات برمجموع عایدی اشخاص حقیقی ، این افراد مشمول مالیات می شوند

رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی کشور توضیحاتی را درمورد طرح مالیات بر مجموع عایدی اشخاص حقیقی ارائه کرد.

9 مهر 1401

قیمت ربع سکه بهار آزادی یکشنبه 27 شهریور 1401

خبرنگاران- قیمت ربع سکه بهار آزادی امروز یکشنبه 27 شهریور درجریان اولین معاملات بازار پنج میلیون و 150 هزار تومان به ثبت رسید. طلا فروش ها ربع سکه بهار آزادی را پنجشنبه هفته قبل با همین قیمت معامله می کردند.

29 شهریور 1401

قوانین بلیط هواپیما

قوانین بلیط هواپیما در زمان خرید بلیط به مسافران اعلام می گردد تا نسبت به آن آگاهی داشته باشند. اگر راهی یک سفر هوایی هستید و قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، باید در زمان تهیه بلیط قوانینی را که اعلام شده به دقت مطالعه کنید تا بعدا مسئله ای برای شما ایجاد...

27 شهریور 1401

خانه 50 متری تان را 100 متری کنید!

این روزها زندگی در آپارتمان های کوچک و جمع و جور بسیار رواج یافته است چرا که سبک زندگی مردم نیز روز به روز با تغییرات فرهنگی اقتصادی تغییر می کند.

24 شهریور 1401

ساندویچ پانل چیست و چه کاربردی دارد؟

شاید بهتر است این مصالح را به زیر دسته مصالح ساختمانی مدرن طبقه بندی کنیم. ساندویچ پانل به علت کیفیت بالا و عایق بودن یه عنوان یکی از برترین متریال های ساختمانی مدرن به شمار میرود که در صنایع مختلف کاربرد دارد.

9 شهریور 1401
تعداد: (232)