بازی نقش آفرینی استراتژی Demonschool معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی را ببینید

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، به نظر می رسد این روزها تعداد بازی هایی که از سری بازی نقش آفرینی ژاپنی پرسونا الهام می گیرند، هر روز بیشتر می گردد. همین چند وقت پیش بود که بازی جدیدی به نام Eternights معرفی شده بود که چنین شرایطی داشت اما اکنون شاهد اثر جدیدی به نام Demonschool هستیم که از سری بازی های پرسونا و همین طور فیلم های ترسناک ایتالیایی الهام گرفته است.

بازی نقش آفرینی استراتژی Demonschool معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی را ببینید

این بازی که در رویداد PC Gaming Show معرفی گردید، به وسیله استودیو نکروسافت گیمز (Necrosoft Games) پیشرفته و قرار است در سال 2023 برای کامپیوترهای شخصی، کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس و نینتندو سوییچ منتشر گردد.

بازی Demonschool یک بازی نقش آفرینی تاکتیکی با سبک و سیاق تازه است که در آن حرکت معادل یک عمل است. در حالی که زندگی دانشجویی خود را در جزیره ای عجیب وغریب سپری می کنید، در نقش Faye موجودات بزرگ عجیب را در دنیای مابین دنیا انسان ها و شیاطین شکست دهید.

دانشگاه در این بازی جهنم است. در این زمان، دانشجویی به نام Faye که آخرین وارث زنده از یک خانواده فراموش شده از شکارچیان شیاطین است، باید بین زندگی دانشگاهی و یک آخرالزمان قریب الوقوع تعادل برقرار کند. مبارزات همانند یک بازی تاکتیکی ایزومتریک عمل می نماید که در آن حرکت برابر است با عمل. بازیکنان حرکات تیم دانش آموزی خود را برنامه ریزی می نمایند و سپس اکشن و کمبوهای مرگباری را که شخصیت ها اعمال می نمایند، می بینند. هر دانش آموز دارای مجموعه حرکت و توانایی های خاص خود است که می توان آن ها را با هم ترکیب کرد و تصمیمات را نیز می توان بازگرداند.

از نظر بصری، طبق بیانیه خبری رسمی بازی آن ها عناصر دوبعدی و سه بعدی را با الهام از فیلم های ترسناک کلاسیک ایتالیایی دهه 60 و 70 میلادی ترکیب نموده اند تا یک ترکیب بصری خاص و ویژه خلق نمایند. برندون شفیلد، کارگردان بازی Demonschool، در رابطه با این بازی گفت: ما می خواستیم یک بازی با شفافیت کامل ایجاد کنیم، در حالی که هنوز حس مرموز بودن را در خود داشته باشد. شما هرگز نباید به اعداد فکر کنید و یا به این فکر کند که چه عملی باعث چه چیزی می گردد. ما امیدواریم که داستان بازی بتواند به خوبی منظره و نگرش مثبتی را برای آینده برای شما ارائه دهد و بعلاوه بتواند نشان دهد که وقتی افراد همکر علیه یک شیطان بزرگ با هم متحد شوند، چه کارهایی بزرگی که می توانند انجام دهند.

در رابطه با ویژگی های این بازی موارد زیر اشاره شده است:

  • تاکتیک ها: هر عملی را می توانید در فاز طرح ریزی خود بازگردانید و حرکات ترکیبی (کمبو) مختلفی ایجاد کنید که به سوی دشمنان روانه می کنید.
  • داستان: یک روایت ترسناک سبک که به وسیله شخصیت های بزرگ و مأموریت های جانبی فراوان روایت می گردد.
  • برنامه ریزی: برنامه مدرسه خود را برنامه ریزی کنید تا شخصیت های خود را به سطوح بالاتر برسانید و مهارت های آن ها را تقویت کنید.
  • دوستی: 15 شخصیت در بازی وجود دارد که می توانید در آن ها روابط مختلفی را شکل دهید.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی و تصاویر منتشر شده از بازی Demonschool را ببینید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی نقش آفرینی استراتژی Demonschool معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی نقش آفرینی استراتژی Demonschool معرفی گردید؛ تریلر گیم پلی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید