ببینید؛ الدن رینگ با زاویه دید ایزومتریک زیبا به نظر می رسد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، سرزمین میانه در الدن رینگ بسیار زیبا و چشم نواز است، اما چه می گردد اگر زاویه دوربین بازی را تغییر دهیم؟

ببینید؛ الدن رینگ با زاویه دید ایزومتریک زیبا به نظر می رسد

یوتیوبری با نام فلورده (Flurdeh) متخصص ارائه زیبای های عجیب و غریب دنیای بازی ها در کانال خود است و در نوترین ویدیویی خود این کار را با بازی نو استودیوی فرام سافتور یعنی الدن رینگ انجام داده است. با تغییر زاویه دید بازی به ایزومتریک و شبیه سازی یک لنز تیلت شیفت که عمق میدان و معیارهای مختلف دیگر را برای دستیابی به یک افکت مجذوب کننده تغییر می دهد، الدن رینگ به جای بازی سختی که تجربه نموده ایم، مشابه یک اثر رویایی در سبک نقش آفرینی غربی (CRPG) می گردد.

فلورده در واقع از ماد فتو مود ساخته شده به وسیله فرانس بوما برای این ویدیو استفاده نموده است. در ویدیوی منتشر شده گولم های غول پیکر به مجسمه های مینیاتوری روی میز تبدیل شده اند. ویرانه های کلیسا به نظر می رسد که از لگو ساخته شده اند. اژدهایان بازی بیشتر شبیه حیوانات خانگی هستند و درختان در پیش زمینه در راستای تغییر زاویه دید تار می شوند. حتی سواران Tree Sentinel با ابهتی که در طول بازی کابوس بازیکنان هستند نیز زیبا و بامزه به نظر می رسند.

فلورده شرح داد که الهام بخش او در تغییر زاویه دید بازی ها، عکس هایی است که او در سال 2015 به صورت آنلاین دیده است. او اضافه کرد:

الدن رینگ هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید ویدیوی منتشر شده را دیدن کنید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ الدن رینگ با زاویه دید ایزومتریک زیبا به نظر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ الدن رینگ با زاویه دید ایزومتریک زیبا به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید