تبیین صندلی بانک گردشگری بین باشگاه و طرفداران پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.

تبیین صندلی بانک گردشگری بین باشگاه و طرفداران پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تورهای استانبول ، مرتضی خامی با بیان اینکه هدف ما نصب برند بر روی سینه بازیکنان نبود، اضافه نمود: با تجربه سال های گذشته تصمیم گرفتیم بهترین بهره برداری را از اسپانسری داشته باشیم که این مهم با رونمایی از کارت طرفداری پرسپولیس محقق شده است.

وی اضافه نمود: این یک تفاهم نامه سه جانبه است. باشگاه خودکفا است و درآمدهای خودش را دارد. این اتفاق با آمدن یک کارگزار مسلط تکمیل شده است.

خامی ادامه داد: درآمد مستمر برای باشگاه هدف اصلی کارگزار است. این درآمد از کجا عاید می گردد؟ به وسیله همکاری هر سه ضلع مثلث. باشگاه و کارگزار به تنهایی نمی توانند پیروز باشند. تفاهم هایی که به وجود آمده کار را پیش می برد.

خامی گفت: خیلی ها علاقمند به رویدادهای ورزشی هستند اما همواره بحث اسپانسرها موضوعی بوده که به خوبی به آن پرداخته نشده است. در پتانسیل بسیار ارزشمند برای تبلیغ فرآیندهای خود ، گاهی فقط به این بسنده می نمایند که در تلویزیون و رسانه ها مطرح باشند.

وی اضافه نمود: همه اعضای بانک گردشگری پشتیبان طرح صدور کارت طرفداری باشگاه پرسپولیس هستند. آنچه که ما مطرح نموده ایم فقط خدمات بانکی بوده است. بسیاری از ظرفیت های باشگاه و کارگزار دیده نشده است. طرفداران و حامیان باشگاه و حامیان ما اتفاق های خوبی را رقم خواهند زد.

خامی افزود: با همراهی همه خدمات قابل توجهی را به طرفداران خواهیم داد تا منافع آن به همه برسد. با رویکرد مناسبی که تا اینجا وجود داشته به نظرم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من به پیروزیت کارت طرفداری پرسپولیس خوش بین هستم و همه اعضای بانک را در این زمینه به خدمت خواهم گرفت.

**کوچکی : صدور کارت طرفداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه

رئیس اداره بازاریابی و عملیات بانکداری نوین بانک گردشگری خاطرنشان کرد: صدور کارت طرفداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه 99 در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور شروع می گردد.

هادی کوچکی نیز در آیین رونمایی از کارت طرفداری پرسپولیس گفت: تمام طرفداران پرسپولیس می توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب طرفداری با حداقل مبلغ 500 هزار ریال اقدام نمایند.

وی اضافه نمود: صدور کارت طرفداری پرسپولیس در سه رده همراه ، حامی و دوآیندهشه صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده ها می توانند از مزایای متنوع و گسترده این کارت ها برخوردار شوند.

کوچکی با تشریح مزایای کارت های طرفداری اظهار کرد: دارندگان کارت طرفداری در سه رده همراه، حامی و دوآیندهشه همگی از مزایایی همچون خدمات حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس و پارکومتر، بیمه آرمان، باشگاه تخفیفی سپنتا، خدمات اپلیکیشن گردش پی قابلیت استفاده خواهد داشت.

وی گفت: همچنین پس از گذشته سه ماه، برای رده های حامی و دوآیندهشه خدماتی مانند برخورداری از تخفیف در پروازهای داخلی، قطار و هتل های داخلی ، خدمات سرویس در محل خودرو، ترانسفر فرودگاهی آژانس سفرهای کهکشانی(سامانه Apro.ir) و همچنین واگذاری سهام بانک گردشگری با استفاده از قرعه کشی درنظر گرفته شده است.

کوچکی اضافه نمود: خدمات درنظر گرفته شده برای طرفداران بستگی به میزان مانده سپرده های بانکی متفاوت خواهد بود به طوری که برای بهره مندی از خدمات مورد نظر، دارندگان کارت طرفداری همراه باید 100 امتیاز، دارندگان کارت طرفداری حامی 2000 امتیاز و دارندگان کارت طرفداریدوآیندهشه 12 هزار امتیاز را داشته باشند.

این گزارش حاکیست: طبق قرارداد بین بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و شرکت آیندهه داده پرداز توافق شد که این بانک با همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آیندهه داده پرداز نسبت به صدور کارت طرفداری با ایجاد مزایا و خدمات مالی مناسب برای طرفداران باشگاه پرسپولیس اقدام کند.

به موجب این قرارداد، بانک گردشگری در فصل های آینده تا سال 1401 درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و ... به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش آفرینی کند.

**رسول پناه : امیدوارم با اجرای کارت های طرفداری، مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا فراهم گردد

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آیین رونمایی از کارت های طرفداری گفت: اعتقاد داریم سرمایه اصلی پرسپولیس که همان طرفداران هستند، با ساماندهی مناسب راحت تر در کنار تیم محبوب شان باشند و در تیم نقش آفرینی نمایند. امیدواریم با اجرای کارت های طرفداری، سربازان ارتش سرخ بیش از پیش در کنار ما باشند و مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا را فراهم نمایند.

مهدی رسول پناه اضافه نمود: کارت های طرفداری درگذشته نتیجه ای دربر نداشت و نتوانست آورده های مالی و خدمات ایده آلی برای طرفدار و باشگاه به ارمغان بیاورد اما اکنون با استفاده از تجربه قبلی و کارشناسی های اجرا شده فاز دوم را به صورت علمی طراحی نموده ایم تا طرفدار عینی تر در کنار باشگاه باشد.

وی توضیح داد: بسیاری از پیروزیت ها در گرو نحوه همکاری و تعامل با همین هرم طرفداری واقع شده است. از همین رو پس از کارشناسی های فراوان و ارزیابی های فنی و مالی در جهت بهره مندی مطلوب از طرفداری پرسپولیس به این راه حل یعنی کارت طرفداری رسیدیم.

**جلیلوند: بانک گردشگری، به دارندگان کارت طرفداری خدمات متنوعی ارائه می دهد

مدیرعامل شرکت آیندهه داده پرداز نیز در مراسم رونمایی از کارت طرفداری پرسپولیس گفت: با صدور کارت طرفداری، به یاری بانک گردشگری خدمات گسترده ای به طرفداران باشگاه پرسپولیس ارائه خواهد شد.

امیر جلیلوند در این آیین که در سالن همایش های بانک گردشگری برگزار گردید، اضافه نمود: از این پس با تعامل دوسویه با طرفداران که به یاری بانک گردشگری صورت می گیرد، خدمات متنوعی به طرفداران ارائه می گردد به طوری که این کارت ها حافظ منافع طرفداران نیز خواهد بود.

جلیلوند گفت: کارت های طرفداری در جهان صرفا بخشی از خدمات مورد احتیاج طرفداران را تامین می نماید و کارت بانکی به حساب نمی آید اما در باشگاه پرسپولیس به دلیل محبوبیت و داشتن طرفداران بسیار زیاد، صدور کارت طرفداری به عنوان کارت بانکی توسعه پیدا نموده که عواید آن نصیب فوتبال کشور می گردد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "تبیین صندلی بانک گردشگری بین باشگاه و طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبیین صندلی بانک گردشگری بین باشگاه و طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید