در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می گردد؟

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، اگر قصد دارید به شهرهایی مثل کیش، شیراز یا مشهد به صورت خانوادگی و با هواپیما سفر کنید بهتر است با نوع هواپیما و چیدمان جایگاه آن آشنا باشید. در پروازهای داخلی که حدود 2 ساعت در هواپیما هستید، همواره افراد علاقه دارند تا با آشنایان خود در کنار هم بنشینند ولی خب هر نوع هواپیمایی یک چیدمان جایگاه مخصوص به خود را دارد. اگر قبل از خرید بلیط هواپیما اطلاعاتی در مورد نوع هواپیما ندارید باید به شما عرض کنیم در خیلی از مواقع استاندارد خاصی برای یک راستا وجود ندارد ولی در هر صورت مدل ها نیز محدود هستند و قبل از گرفتن کارت پرواز می توانید از مسئول گیت هدایت بگیرید. ما در اینجا به 3 نوع پرواز اشاره داریم که تقریباً در تمام پروازهای داخلی از یکی از این مدل ها استفاده می گردد.

در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می گردد؟

بلیط هواپیما داخلی

سریع ترین راه برای رسیدن به یک مقصد داخلی، استفاده از هواپیما است که به راحتی می توانید آن را رزرو نمائید، در واقع خرید بلیط هواپیما متداول ترین شیوه سفر است، که از پر رفت و آمد ترین راستاهای داخلی نیز می توان از شهر مشهد و جزیره کیش نام برد. ایرلاین های مختلفی نیز وظیفه حمل و نقل شما را بر اساس خریدی که انجام داده اید به عهده خواهند گرفت برای مثال ایرلاین های زاگرس، کیش ایر، قشم ایر و ماهان همه روزه به مقصدهای مختلفی در کشور پرواز رفت و برگشت انجام می دهند. حتی ممکن است در روز بیش از 7 بار با شماره پروازهای مختلف از یک ایرلاین به یک شهر پرواز انجام گردد. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات از نوع چیدمان جایگاه های این پروازها هستید در ادامه تصاویر آنها را برای شما آورده ایم.

ایرباس 320

در بعضی از ایرلاین ها مثل زاگرس با ایرباس 320 روبرو خواهید شد که چیدمان جایگاه های این هواپیما قابل توجه است.

بوئینگ MD

معمولاً در راستاهایی مثل کیش و مشهد ایرلاین های زیادی از بوئینگ MD استفاده می نمایند برای مثال پرواز کیش ایر را اگر در هنگام رزرو بلیط هواپیما کیش دیدید به احتمال زیاد این نوع پرواز بوئینگ MD میباشد.

فوکر 100

در راستاهای کوتاه که هم راستا کوتاه است و هم مسافرین کمی وجود دارند از این نوع پرواز استفاده می گردد و همانطور که از نام آن معین است در برترین حالت 100 نفر در آن جای می گیرند.

منبع: تریپ

به "در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید