راه اندازی بازارچه صنایع دستی در 4 ورودی استان اردبیل

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: سال جاری برای نخستین بار نمایشگاه و بازارچه عرضه صنایع دستی در چهار ورودی استان در ایام پساکرونا راه اندازی می گردد.

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در 4 ورودی استان اردبیل

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی اظهار کرد: سال جاری برای نخستین بار در چهار جاده گردشگری استان و به عبارتی در ورودی های استان نمایشگاه و بازارچه عرضه صنایع توسط این اداره کل راه اندازی خواهد شد.

او اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای سیاست های حمایت از فراوری در حوزه صنایع دستی تدارک دیده شده است و انتظار می رود این مهم گامی در راستای رونق فراوری و فروش در این بخش گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان نمود: نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی با حمایت استاندار و با تهیه و تأمین تجهیزات موردنیاز برپایی این نمایشگاه ها توسط اداره کل استان، در سال جهش فراوری ایجاد می گردد.

فلاحی از خریداری تجهیزات برگزاری این بازارچه ها و نمایشگاه ها اطلاع داد و گفت: آماده هستیم تا در ایام پساکرونا به منظور توسعه فروش و ایجاد بازارهای جدید برای صنایع دستی در ورودی های استان این نمایشگاه ها و بازارچه ها را برپا کنیم.

او حمایت از فعالان در بخش صنایع دستی را گامی در راستای احیاء و رونق فراوریات در این بخش دانست و توضیح داد: برپایی نمایشگاه ها و بازارچه ها در این حوزه می تواند زمینه برای رونق فراوری و فروش صنایع دستی را فراهم آورد.

منبع: میراث آریا

به "راه اندازی بازارچه صنایع دستی در 4 ورودی استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازارچه صنایع دستی در 4 ورودی استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید