شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، نوترین مدل فورد اج L برای بازار چین رونمایی شد. فورد در ادامه معرفی خودرو های انحصاری چین، به مدل اج L نو رسیده است.

شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده

به گزارش خبرآنلاین، طراحی خارجی خودرو به شکل بسیار خوبی اجرا شده است. جلوپنجره و چراغ جلو به شکل نامحسوسی با هم تلفیق شده و فُرم و شکل خوبی برخوردار است. دیلایت فورد اج L هم متصل و هم چند تیکه است.

امضای طراحی 3 خط، در چراغ قسمت عقب هم دیده می گردد که هماهنگی خوبی را ایجاد نموده است. نمای کناری طراحی خمیده و منحنی شکلی دارد. از قطعات مشکی رنگ بسیاری در نمای خارجی استفاده شده که اسپرت تر و تهاجمی تر به نظر برسد.

وقتی وارد کابین می شویم، نمایشگر های بزرگ چشممان را به خود خیره می نماید. به خاطر مانور مانیتور های بزرگ، دریچه های تهویه هوا باریک و کشیده شده اند. نمایشگر کیلومترشمار 12.3 اینچی و نمایشگر بزرگ اطلاعات-سرگرمی، 27 اینچی با وضوح 4 K است.

فورد اج L با داشتن امکاناتی مثل 20 سیستم دستیار راننده، سیستم صوتی B&O، هدآپ دیسپلی، وایرلس شارژر، نورپردازی داخلی و بسیاری دیگر، حرف ها برای گفتن دارد.

آرایش صندلی های این خودرو به شکل 2+2+3 می باشد.

دو پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است. پیشرانه اول 2 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر است که 250 اسب بخار قدرت و 378 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید.

پیشرانه دوم با همراهی یک موتور برقی، 270 اسب بخار قدرت و 405 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. سیستم چهارچرخ محرک در این خودرو حضور دارد.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده و احتمالا از آوریل، راهی بازار چین گردد.

منبع: فرارو

به "شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند آمریکایی که مخصوص چین ساخته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید