مروری بر تصاویر و مشخصات مرسدس GLC ، پرفروش ترین بنز دنیا اینجاست

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، مرسدس GLC پرفروش ترین خودروی این برند در سراسر دنیا محسوب می گردد و از سال 2008 تا به امروز 2.6 میلیون دستگاه فروخته است که البته شامل مدل قبلی یعنی کلاس GLK نیز می گردد.

مروری بر تصاویر و مشخصات مرسدس GLC ، پرفروش ترین بنز دنیا اینجاست

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول و به نقل از وب سایت اتو اکسپرس، مدل تازه درست همان جایی است که GLC قدیمی به جای مانده، با این امید که بتواند خود را در بازار بسیار مهم شاسی بلندهای ممتاز سایز میانه تثبیت کند.

این مدل باید بار دیگر با بعضی از رقبای عالی و قدرتمند مانند BMW X3، آئودی Q5 و ولوو XC60 رقابت کند، اما در عین حال حتی شاسی بلندهای کاملا الکتریکی مانند آئودی Q4 e-tron، تسلا مدل Y و کیا EV6 نیز رقبای خطرناکی محسوب می شوند.

مرسدس برای اطمینان از اینکه GLC تازه ابزارهایی را در زرادخانه خود دارد تا بتواند همچنان رقابتی بماند، به هر مدلی نوعی از برق رسانی داده است؛ یک هیبریدی ملایم 48 ولتی با دو پیشرانه هیبریدی پلاگین که بیش از 100 کیلومتر مسافت را ارائه می دهد.

خط فراوری بنزینی با GLC 200 4MATIC شروع می گردد که 201 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر دارد. با این حال، یک گزینه قوی تر در قالب GLC 300 4MATIC با 254 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور در دسترس است.

نسخه دیزلی شامل مدل 220 d 4MATIC با 194 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور است.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر بنزی که تنها 5 دستگاه از آن فراوری می گردد | جشن ویژه 55 سالگی مرسدس - AMG
منبع: همشهری آنلاین

به "مروری بر تصاویر و مشخصات مرسدس GLC ، پرفروش ترین بنز دنیا اینجاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر تصاویر و مشخصات مرسدس GLC ، پرفروش ترین بنز دنیا اینجاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید