معرفی اپلیکیشن CamToPlan؛ با گوشی آرشیتکت شوید

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، در این مطلب به معرفی اپلیکیشن CamToPlan می پردازیم که یکی از کاربردی ترین و برترین برنامه ها در زمینه محاسبه ابعاد فضاهای مختلف است.

معرفی اپلیکیشن CamToPlan؛ با گوشی آرشیتکت شوید

بسیاری از مهندسان و معماران می توانند از اپلیکیشن CamToPlan، به عنوان یک ابزار کاربردی جهت میزان گیری هرگونه فضایی (عمودی، افقی و یا سه بعدی) استفاده نمایند. در واقع اپلیکیشن یاد شده از واقعیت مجازی بهره می برد که بار اصلی کار تجزیه و تحلیل و میزان گیری به دوش آن است. در ادامه به معرفی بعضی از ویژگی های اپلیکیشن CamToPlan می پردازیم.

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن CamToPlan میزان گیری های سه بعدی از اشیای دور و برتان داشته باشید، سپس آن ها را در فرمت های PDF ،PNG و DFX ذخیره سازی کنید. بعلاوه، به لطف واقعیت مجازی اپلیکیشن این امکان را به شما می دهد تا بتوانید میزان گیری های خود را در واحد های متریک (سانتی متر و…) و امپریال (اینچ و…) انجام بدهید.

اپلیکیشن CamToPlan رابط کاربری ساده و بهینه ای دارد که هیچ گونه پیچیدگی خاصی در آن نمی بینید. در واقع می توان گفت که تیم سازنده پیروز شده رابط کاربری کاربرپسندی را طراحی کند. بعلاوه شما هنگام استفاده از این نرم افزار در فضای خانه، هیچ گونه نیازی به جابه جایی مبلمان و سایر لوازمتان ندارید، چرا که این برنامه می تواند به وسیله الگوریتم های ریاضی به طور اتوماتیک حد فاصل بین زمین و نقطه هدف مورد نظر پشت مبلمان را هم برایتان محاسبه کند.

البته برای میزان گیری دقیق در این اپلیکیشن باید شرایطی را از قبل فراهم کنید. از جمله این شرایط می توان به فراهم کردن نور و روشنایی مناسب با کنار زدن پرده ها، یکنواخت کردن کف زمین و جلوگیری از بازتاب و انعکاس نور روی کف زمین اشاره نمود تا دقت کارتان بالا برود.

یکی از ویژگی های شاخص و جالب اپلیکیشن این است که قابلیت تصویر سازی و عکس برداری از هر فضایی در ویدیو و کلیپ ها را دارد. بسته به جزئیات تصویری، اپلیکیشن CamToPlan یک تحلیل کامل از اشیاء موجود در ویدیو ایجاد نموده و سپس به طور اتوماتیک جزئیات آن تصاویر را شناسایی می نماید. سپس بلافاصله منطقه را محاسبه نموده و طرحی را جهت طراحی یک اتاق خاص با تمام ابعاد میزان گیری شده آماده می نماید.

طی آخرین به روزرسانی تیم توسعه دهنده اپلیکیشن CamToPlan، این برنامه می تواند اشیاء غیر معمول در تصاویر را هم شناسایی کند تا عمل میزان گیری و محاسبات هر چه بیشتر دقیق تر گردد. بعلاوه نرم افزار یاد شده توانایی تفسیر تصاویر فنی یا تکنیکال را هم دارد که این تفسیر را می توانید در سمت راست رابط کاربری مشاهده کنید.

بسیاری از ویژگی های اپلیکیشن CamToPlan رایگان نیستند و برای استفاده از تمامی ویژگی های آن باید با پرداخت های درون برنامه ای جزء مشترکین پرمیوم برنامه شوید که در این صورت از شر تماشای تبلیغات بی شمار هم معاف می شوید. کاربران معمولی تنها دسترسی به محاسبه و میزان گیری فضاهای افقی (کف و سطح زمین) دارند و دسترسی میزان گیری فضاهای عمودی (دیوار و ستون و…) و بعلاوه فضاهای سه بعدی تنها مختص کاربران ویژه است.

شما می توانید به وسیله لینک های زیر به دانلود اپلیکیشن CamToPlan برای سیستم عامل های اندروید و iOS اقدام کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن CamToPlan؛ با گوشی آرشیتکت شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن CamToPlan؛ با گوشی آرشیتکت شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید