معرفی اپلیکیشن NeuroNation؛ بازی بزرگ باهوش ها

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، این روزها بسیاری از افراد عمده تمرکز شان را روی ورزش ها و تمرین های فیزیکی گذاشته اند و همین باعث شده که از تمرینات فکری غافل باشند. شاید علت اصلی این موضوع هم این باشد که بر خلاف تمرینات فیزیکی، در تمرینات فکری نمی توان تغییرات و پیشرفت ها را خیلی راحت مقدار گیری کرد و همین عامل باعث شده که انگیزه بسیاری را برای تقویت فکر از بین ببرد.

معرفی اپلیکیشن NeuroNation؛ بازی بزرگ باهوش ها

اما در این مقاله، می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که روی تقویت فکر متمرکز شده و پیشرفت فکری شما را مقدار گیری می نماید. با وبلاگ تورهای استانبول مگ همراه باشید تا اپلیکیشن NeuroNation را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن NeuroNation به وسیله بازی و تفریح، کوشش می نماید مهارت هایی مثل دقت، منطق، سرعت و حافظه شما را روز به روز تقویت کند. در واقع با گیمیفیکیشن، هدف بسیار ارزشمندی را دنبال می نماید و همین باعث شده که بین میلیون ها کاربر اپلیکیشن محبوبی باشد.

در ابتدای ورود به برنامه ویدیویی جهت معرفی اپلیکیشن وجود دارد که در صورت عدم تمایل می توانید آن را دیدن نکنید. پس از آن یک تست ارزشیابی به شما داده می گردد که طی آن فاکتورهای مختلفی مثل توجه، حافظه، منطق و سرعت مورد ارزیابی قرار می گیرد و نمره آن، مبنایی برای معرفی تمرین ها و بازی هایی به شماست که مهارت های فکری تان را از جنبه های مختلف تقویت کنید.

پس از انتها تست و اعلام نتیجه، برنامه از شما می پرسد که در چه رنج سنی ای قرار دارید و با توجه به آن نقاط ضعف شما را اعلام می نماید. در واقع نوعی مقایسه بین شما و افراد هم سن تان که از سلامت کامل فکری بهره می برند صورت می گیرد، سپس تمرینات به همراه برنامه هفتگی و بازی های مختلفی جهت تقویت و بهبود نقاط ضعف تان به شما معرفی می گردد.

به عنوان مثال برای تقویت دقت و حافظه تست ریاضی جمع و تفریق از شما گرفته می گردد که باید طی زمان خاصی به هر تعداد سوال که می توانید پاسخ دهید. پس از آن عملکرد تان با میانگین افراد هم سن مقایسه می گردد و جهت کم کردن هرچه بیشتر این فاصله، اپلیکیشن تمرینات سخت تری را به شما معرفی می نماید.

یکی از نکات مثبت برنامه این است که برنامه هفتگی استفاده از اپلیکیشن را شما معین می کنید که این موضوع سبب می گردد که احساس تحت کنترل بودن نکنید و این برنامه باشد که خودش را با شما تطبیق می دهد. برای برنامه هفتگی مثلا می توانید که معین کنید که چند روز در هفته قصد استفاده از اپلیکیشن را دارید و چه مدت زمانی را مایلید برای هر روز اختصاص دهید. البته بازی های درون برنامه آن قدر جالب و سرگرم کننده هستند که شاید متوجه گذر زمان نشوید و مدت بیشتری را صرف انجام بازی ها کنید.

یکی از مشکلاتی که شخصا هنگام استفاده از اپلیکیشن متوجه آن شدم این است که گاهی لمس صفحه با تأخیر عمل می نماید و شاید مجبور شوید که گزینه مورد نظرتان را دوبار انتخاب کنید. این موضوع می تواند باعث گردد که مدت زمان بیشتری را صرف انجام یک مرحله کنید و به همین علت در آن مرحله بازی های کمتری را به اتمام برسانید.

اما در مجموع اپلیکیشن NeuroNation برنامه خوبی است و با ارائه برنامه ای جامع می تواند به تقویت حافظه و قدرت فکری شما یاری کند. اگر مایل به دانلود برنامه هستید حتما از نرم افزار های تغییر آی پی بهره ببرید. اپلیکیشن NeuroNation برای سیستم عامل های اندروید و iOS پیشرفته و شما می توانید به وسیله لینک های زیر اقدام به دانلود آن کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن NeuroNation؛ بازی بزرگ باهوش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن NeuroNation؛ بازی بزرگ باهوش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید