گلکسی A11 اندروید 12 را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، سامسونگ در سال 2020 از گوشی پایین رده گلکسی A11 رونمایی کرد و در حال حاضر حدود 2.5 سال از عرضه آن می گذرد. سامسونگ از جمله شرکت هایی است که توجه ویژه ای به آپدیت گوشی های خود نشان می دهد و بعد از ارائه اندروید 11 که سال گذشته راهی این گوشی شد، ساعاتی قبل روند انتشار اندروید 12 برای آن شروع شده است.

گلکسی A11 اندروید 12 را دریافت کرد

در کنار این آپدیت، کاربران از آپدیت امنیتی مربوط به آگوست 2022 هم بهره مند می شوند که در این آپدیت حفره های امنیتی زیادی رفع شده است. این گوشی با این آپدیت، رابط کاربری One UI Core 4.1 را دریافت می نماید و بنابراین در زمینه ویجت ها با ارتقای قابل توجهی روبرو می گردد. از طرف دیگر باید به بهبود های جزئی حالت تاریک هم اشاره کنیم.

در این اپدیت طراحی اپلیکیشن دوربین هم بهتر شده و گالری در زمینه مرتب سازی عکس ها عملکرد بهتری ارائه می دهد. از سوی دیگر باید به پشتیبانی کیبورد سامسونگ از ابزار گرامرلی هم اشاره کنیم و مسائل مربوط به منوی اشتراک گذاری هم رفع شده است. این آپدیت در حال حاضر در جنوب شرق آسیا در حال انتشار است و احتمالا طی روزهای آینده سایر کاربران ساکن کشورهای مختلف آن را دریافت می نمایند.

برای یادآوری باید بگوییم که این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی LCD بهره می برد که مبتنی بر رزولوشن 720 در 1560 است. قلب تپنده آن اسنپدراگون 450 محسوب می گردد که در کنار آن 32 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی و 2 تا 4 گیگابایت رم واقع شده است. در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه اولترا واید 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی دیده می گردد. ظرفیت باتری گلکسی A11 به 4000 میلی امپر ساعت می رسد که از شارژ 15 واتی پشتیبانی می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A11 اندروید 12 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A11 اندروید 12 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید