چرا رونالدو به تمرین منچستریونایتد نرفت؟

به گزارش وبلاگ تورهای استانبول، کریستیانو رونالدو به طرزی شوکه کننده خاطرنشان کرد که می خواهد از منچستریونایتد برود تا شانس حضور در لیگ قهرمانان را با باشگاه دیگری داشته باشد. اگرچه یونایتد تاکید نموده که رونالدو فروشی نیست و هنوز از قراردادش به جای مانده است. امروز قرار بود که رونالدو در اولین روز پس از برگشتن از تعطیلات، در تمرینات تیم حاضر گردد و با تن هاخ مذاکره کند. اما نشریه سان خاطرنشان کرد که رونالدو به دلایل خانوادگی در تمرین امروز حضور پیدا نکرد و باشگاه هم بهانه او را پذیرفت.

چرا رونالدو به تمرین منچستریونایتد نرفت؟

رونالدو تعطیلاتش را در مایورکا گذراند و یکی از محافظانش با بوگاتی سوپراسپرت 1.7 میلیون پوندی او تصادف کرد. او قرار است چند روزی را در مقر یونایتد بگذراند و روز آدینه به همراه تن هاخ و بقیه بازیکنان به تور 16 روزه تایلند و استرالیا برود. تیم یونایتد یک هفته پیش به تمرینات پیش فصل بازگشت و کسانی که در ماه ژوئن در حال اجرا بازی های ملی بودند، همگی امروز در تمرینات حاضر شدند، البته منهای رونالدو.

امروز صبح مراحل اولیه انتقال 13 میلیون پوندی تایرل مالاسیا به یونایتد انجام شد اما مذاکرات پیرامون بحران رونالدو و تن هاخ به تعویق افتاده است.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "چرا رونالدو به تمرین منچستریونایتد نرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا رونالدو به تمرین منچستریونایتد نرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید